Agencja Dragon Rouge zajmująca czołową pozycję w sektorze usług projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej firm i marek rozszerza zakres usług o planowanie strategiczne, oferując bardziej kompleksowe podejście do kreowania spójnej tożsamości marek.

Zdaniem Małgorzaty Leniarskiej, dyrektora generalnego agencji, rozszerzenie usług o planowanie strategiczne marki odpowiada rosnącemu zapotrzebowaniu klientów na jasną, dobrze przemyslaną strategię marki, na podstawie której mogą być dalej tworzone wszelkie formy jej komunikowania z konsumentem, niezależnie od tego czy są to opakowania, czy też kampanie ATL lub BTL.

Centrala firmy mieści się w Paryżu. W Polsce Dragon Rouge zajmuje czołową pozycję w sektorze usług projektowania opakowań i identyfikacji wizualnej firm i marek pracując dla największych międzynarodowych i polskich firm takich jak: Coca Cola, Nestle, Alima Gerber, Colgate Palmolive, Agros Fortuna, Kamis.


Źródło: ''

Komentarze

  • Bla bla bla

    Coż jak zwykle bełkot, a wszystko to w związku ze spadkiem przychodów - trzeba się łapać czego się da. Niedługo Dragon stanie się agencji design zwykłą agencją reklamową i może zniknie z rynku zamiast go psuć :P.