Dynamiczny rozwój e-commerce napędza rynek opakowań
Od 2013 r. udział sprzedaży cyfrowej w sprzedaży detalicznej ogółem wzrósł trzykrotnie – wynika z Raportu „Dekada polskiego e-commerce”[1]. Tak szybkie tempo wzrostu wartości e-handlu stawia Polskę w czołówce krajów, które najszybciej rozwijają cyfrową część swojej gospodarki. Obecnie sprzedaż produktów i usług przez Internet prowadzi już 150 tys. polskich przedsiębiorców[2]. Na sympatii Polaków do tej formy zakupów korzystają także dystrybutorzy kartonów wysyłkowych i akcesoriów do pakowania, którzy z każdym rokiem odnotowują coraz wyższe wzrosty sprzedaży.

Branża opakowań rośnie w rekordowym tempie
Zrównoważony rozwój zyskuje na znaczeniu
[1] Izba Gospodarki Elektronicznej, “Dekada polskiego e-commerce”, 12 stycznia 2023 r.
[2] Tamże
[3] Tamże
[4] Tamże
[5] Raport „E-commerce B2B – Biznes w sieci.”, 2020, Mobile Institute dla Santander Consumer Bank