Preparat przeciwko zmarszczkom - The Essence firmy La Mer to jeden z najbardziej ekskluzywnych produktów kosmetycznych. Receptura, która stanowi pilnie strzeżoną tajemnicę firmy, była opracowywana przez ostatnie cztery lata. Produkt ten sprzedawany jest wyłącznie „z polecenia” i osiąga cenę 2100 USD.

The Essence opakowano w trzy szklane, piętnastko mililitrowe fiolki, które umieszczono w przezroczystym pojemniku wykonanym z kopolimeru styrenowo – akrylowego. Pojemnik ten dodatkowo ozdobiono zieloną polipropylenową zewnętrzną szyjką. Poszczególne fiolki zostały wyposażone w polipropylenowe wkładki oraz nakładki wykonane z aluminium. Każdą fiolkę można używać przez siedem dni.

Fiolki zostały umieszczone w pozycji pionowej w grubościennych uchwytach, o przezroczystej, akrylowej podstawie. Zabieg ten ma na celu stworzenia wrażenia lewitujących nad powierzchnią fiolek. Przezroczysta, akrylowa podstawa została umieszczona na platformie z szufladą wypełnioną aplikatorami.

To niezwykłe opakowanie zostało dodatkowo wyposażone w magnesy, które mają za zadanie, zapewnienie optymalizacji składników, naładowanie magnetyczne turmalinu oraz utrzymanie fiolek wewnątrz akrylowych uchwytach, co sprawia, że fiolki wyglądają jakby były otoczone niewidzialnym polem siłowym.

Magnesy o przeciwnych ładunkach występują w różnych częściach opakowania, łącznie z akrylową podstawą oraz dnem każdej fiolki, po czym osadzane są w gałki, które zostały przyłączone do przezroczystej podstawy. Pokrywka przyciska fiolki tak, by nacisk przeciwdziałał oddziaływaniu pola megnetycznego i w ten oto sposób powstaje efekt zawieszenia w powietrzu. Mechanizm uwalniający fiolki z podstawy został zaprojektowany tak, by klient mógł szybko i łatwo wyjąć je z pojemnika. Gdy naciśnie się przycisk umieszczony na fiolce, wyskakuje ona na określoną wysokość.

Prawdziwym wyzwaniem było zapewnienie optymalnej siły magnetycznej, odpowiedniej do uniesienia fiolek na określoną wysokość. W tym samym czasie firma musiała zmierzyć się z problemem zachowania integralności opakowania w polu magnetycznym. Ostateczny efekt w postaci futurystycznego projektu z luksusowym, eleganckim opakowaniem z pewnością został osiągnięty.


Źródło: ''

Komentarze