EMBALLAGE 2010, Pack Smart!
Utworzony w 1947 roku, EMBALLAGE, międzynarodowa wystawa opakowań, stała się kluczowym wydarzeniem w branży opakowań związanych w obszarze EMEA (Europa - Bliski Wschód - Afryka).

Wg Véronique Sestrières, dyrektorki Targów, motywem wiodącym 39.edycji Targów EMBALLAGE jest PACK SMART! Opakowanie inteligentne, gdyż począwszy od surowców aż po produkt finalny, inteligencja jest obecna na każdym etapie produkcji.

Targi w liczbach
4 dni
3 hale
1300 wystawców
z 95 krajów
85.000 odwiedzających
Zapraszamy do galerii zdjęć z targów Kliknij
Trwające od 22 do 25 listopada Targi EMBALLAGE 2010 zaprezentowały w jednym miejscu wyczerpującą ofertę maszyn do produkcji opakowań i pakowania, znakowania i kodowania, drukowania – aż do produktu finalnego.
39. edycji międzynarodowych Targów Opakowań zajęła w tym roku 3 hale. Innowacje zaprezentowane zostały w specjalnej przestrzeni tematycznej PACK INNOVATION; dyskusje ze specjalistami w ramach PACK VISION; spotkania z największymi talentami designu opakowaniowego w ramach PACK DESIGNERS; zaś debaty, na platformie TV, dotyczące przede wszystkim ochrony środowiska oraz przegląd najlepszych opakowań wyselekcjonowanych przez studentów Strate College Designers w ramach EMBALLAGE IN GREEN. Fabrice PELTIER, twórca DesignPack Gallery, zaprezentował ekspozycję RECYCLING FOREVER czyli jak uczynić z opakowania zużytego nowe źródło energii i kreacji.
W sektorze PACK INNOVATION EMBALLAGE 2010 u wejścia do Hali 6 prezentowane były opakowania wyłonione przez jury złożone z dziennikarzy specjalistycznej prasy międzynarodowej w tym redakcję portalu opakowania.com.pl. Dokonana selekcja ukazała tendencje dominujące w dziedzinie opakowań w roku 2010.

Pomimo gospodarczego kryzysu, światowy rynek opakowań pierwotnych, wtórnych i trzeciorzędnych szacowany na 578 miliardów dolarów w roku 2007 (422 miliardów €), zarejestrował wzrost o 1,2 % w roku 2008. W 2009 r. rynek ten wynosił 560 miliardów dolarów wg danych WPO / Światowa Organizacja Opakowań /
Perspektywy wydają się być pozytywne od 2010 roku wskazują bowiem na 3% wzrost (średnia wzrostu w ciągu najbliższych 5 lat)
Światowa produkcja maszyn pakujących osiągnęła 21,8 miliardów € w 2007 r., wzrost o 10% od roku 2006. Niemcy pozostają wiodącym światowym producentem i eksporterem, a następnie Włochy, USA, Japonia, Chiny, Szwecja, Francja (źródło VDMA).
W perspektywie średnioterminowej, światowy popyt na maszyny do pakowania i opakowania powinien nadal rosnąć w silnym tempie około 5,2% rocznie do 40 mld USD w 2012 r. (źródło Freedonia).
Głównymi rynkami maszyn pakujących pozostają rynki pakowanej żywności (40%), napoje (20%), farmaceutyków i kosmetyków (20%), a następnie w innych gałęziach przemysłu (np. tytoń, budownictwo).
W 2005 r., opakowania z tworzyw sztucznych ulegających biodegradacji stanowiły 0,8% tonażu plastikowych opakowań wprowadzonych na rynek europejski. Do 2015 roku jego udział ma wynosić 5-10%.
EMBALLAGE 2010: The packaging exhibition
Załadowane przez: dweb.
Doskonałe opakowanie zatem, to takie, które gwarantuje ochronę i bezpieczeństwo produktu, przyczynia się do poprawy jego jakości i przydatności do spożycia. Ma też niebagatelny wpływ na wielkość sprzedaż i liczne akcje marketingowe. Przede wszystkim jednak, jest biodegradowalne, wykonane z surowców wtórnych i innowacyjne w swoich rozwiązaniach, a przy tym o nienagannym designie.
Szkoda tylko, że przy tak ogromnej liczbie wystawców tylko 7 z nich było z Polski.
Redakcja
opakowania.com.pl
Redakcja opakowania.com.pl dziękuję organizatorom Targów EMBALLAGE , jak i Panu Andrzejowi Beredzie z Promosalons Polska za możliwość uczestnictwa w targach.
Źródło: ''

Targi w liczbach
4 dni
3 hale
1300 wystawców
z 95 krajów
85.000 odwiedzających
Zapraszamy do galerii zdjęć z targów Kliknij
Trwające od 22 do 25 listopada Targi EMBALLAGE 2010 zaprezentowały w jednym miejscu wyczerpującą ofertę maszyn do produkcji opakowań i pakowania, znakowania i kodowania, drukowania – aż do produktu finalnego.
39. edycji międzynarodowych Targów Opakowań zajęła w tym roku 3 hale. Innowacje zaprezentowane zostały w specjalnej przestrzeni tematycznej PACK INNOVATION; dyskusje ze specjalistami w ramach PACK VISION; spotkania z największymi talentami designu opakowaniowego w ramach PACK DESIGNERS; zaś debaty, na platformie TV, dotyczące przede wszystkim ochrony środowiska oraz przegląd najlepszych opakowań wyselekcjonowanych przez studentów Strate College Designers w ramach EMBALLAGE IN GREEN. Fabrice PELTIER, twórca DesignPack Gallery, zaprezentował ekspozycję RECYCLING FOREVER czyli jak uczynić z opakowania zużytego nowe źródło energii i kreacji.
W sektorze PACK INNOVATION EMBALLAGE 2010 u wejścia do Hali 6 prezentowane były opakowania wyłonione przez jury złożone z dziennikarzy specjalistycznej prasy międzynarodowej w tym redakcję portalu opakowania.com.pl. Dokonana selekcja ukazała tendencje dominujące w dziedzinie opakowań w roku 2010.

Pomimo gospodarczego kryzysu, światowy rynek opakowań pierwotnych, wtórnych i trzeciorzędnych szacowany na 578 miliardów dolarów w roku 2007 (422 miliardów €), zarejestrował wzrost o 1,2 % w roku 2008. W 2009 r. rynek ten wynosił 560 miliardów dolarów wg danych WPO / Światowa Organizacja Opakowań /
Perspektywy wydają się być pozytywne od 2010 roku wskazują bowiem na 3% wzrost (średnia wzrostu w ciągu najbliższych 5 lat)
Światowa produkcja maszyn pakujących osiągnęła 21,8 miliardów € w 2007 r., wzrost o 10% od roku 2006. Niemcy pozostają wiodącym światowym producentem i eksporterem, a następnie Włochy, USA, Japonia, Chiny, Szwecja, Francja (źródło VDMA).
W perspektywie średnioterminowej, światowy popyt na maszyny do pakowania i opakowania powinien nadal rosnąć w silnym tempie około 5,2% rocznie do 40 mld USD w 2012 r. (źródło Freedonia).
Głównymi rynkami maszyn pakujących pozostają rynki pakowanej żywności (40%), napoje (20%), farmaceutyków i kosmetyków (20%), a następnie w innych gałęziach przemysłu (np. tytoń, budownictwo).
W 2005 r., opakowania z tworzyw sztucznych ulegających biodegradacji stanowiły 0,8% tonażu plastikowych opakowań wprowadzonych na rynek europejski. Do 2015 roku jego udział ma wynosić 5-10%.
EMBALLAGE 2010: The packaging exhibition
Załadowane przez: dweb.
Doskonałe opakowanie zatem, to takie, które gwarantuje ochronę i bezpieczeństwo produktu, przyczynia się do poprawy jego jakości i przydatności do spożycia. Ma też niebagatelny wpływ na wielkość sprzedaż i liczne akcje marketingowe. Przede wszystkim jednak, jest biodegradowalne, wykonane z surowców wtórnych i innowacyjne w swoich rozwiązaniach, a przy tym o nienagannym designie.
Szkoda tylko, że przy tak ogromnej liczbie wystawców tylko 7 z nich było z Polski.
Redakcja
opakowania.com.pl
Redakcja opakowania.com.pl dziękuję organizatorom Targów EMBALLAGE , jak i Panu Andrzejowi Beredzie z Promosalons Polska za możliwość uczestnictwa w targach.
Źródło: ''