Etykiety IML zapewniają większą rozdzielczość druku i lepszą prezentację na półce

Produkowane przez R K & J Jones Limited wyroby Bird Brand obejmują konserwanty, rozpuszczalniki, oleje do drewna i inne wyroby wykończeniowe. Najnowszy produkt tej marki, jednowarstwowy impregnat barwiący do szop i ogrodzeń, oferuje użytkownikom skuteczny i uniwersalny środek do impregnacji i barwienia drewna, który wyróżnia się tym, ze można go nanosić zarówno pędzlem, jak i wałkiem lub pistoletem odpowiednio do wymagań.
Jako wieloletni klient zakładów RPC Oakham, producent R K & J Jones docenia trwałość i wygodę wytwarzanych tam wiaderek i szybko zdecydował się na 5-litrowe pojemniki jako odpowiedni format opakowania do nowego impregnatu.
R K & J Jones wybierał zwykle druk jako główna technikę zdobienia, jednak by premiera nowego produktu wywarła maksymalne wrażenie, firma postanowiła przejść na etykietowanie w formie. „Pragniemy wyprzedzić konkurencje, wykorzystując wyższą rozdzielczość druku i lepszą prezentacje na półce, jaką zapewnia technologia IML” – wyjaśnił Richard Jones z Bird Brand.
Oba elementy opakowania dostarczanego przez RPC Oakham, standardowe pojemniki 5-litrowe i szare wieczka, są formowane wtryskowo z PP. Zdobia je etykiety nowego projektu z atrakcyjna fotografia w żywych kolorach, przedstawiającą typowe zastosowanie produktu.
Źródło: RPC
Źródło: ''