GIZEH: Nowe oblicze marki firmy Kühlmann
Firma Kühlmann, producent wyrobów delikatesowych, prezentuje nowe oblicze swojej luksusowej marki. W oparciu o znane opakowanie w postaci słoika, firma GIZEH opracowała wraz z firmą Kühlmann nowy pojemnik o wysokim stopniu przejrzystości.


Aby opakowanie również w dotyku przekonywało o swojej wysokiej jakości, zdecydowano się na polistyrenowy pojemnik formowany wtryskowo. Grubość ścianki została zaprojektowana w taki sposób, aby nadać pojemnikowi odpowiednią sztywność oraz zapewnić wrażenie wysokiej jakości w dotyku. Opakowania są etykietowane w zakładzie firmy Kühlmann, następnie impregnowane folią i zamykane wyciskanym wieczkiem, wykonanym w technice głębokiego ciągnienia. Nowe pojemniki zastąpią polipropylenowe kubeczki formowane wtryskowo, które do tej pory stanowiły opakowanie tej linii produktów.
Po udanej prezentacji nowej koncepcji na targach Anuga pojemniki trafiły do produkcji seryjnej. Firma Kühlmann, będąca wieloletnim klientem przedsiębiorstwa GIZEH, od marca tego roku będzie proponować swoje firmowane własną marką sałatki delikatesowe klasy premium w trzech opakowaniach (225 g, 400 g i 600 g).
Informacje o GIZEH
GIZEH Verpackungen GmbH z siedzibą w Bergneustadt należy do wiodących oferentów kompletnych rozwiązań w dziedzinie sztywnych opakowań z tworzyw sztucznych. Przedsiębiorstwo projektuje, wytwarza i dekoruje innowacyjne pojemniki oraz pokrywki na produkty z branży spożywczej, jak również na produkty do pielęgnacji ciała i kosmetyki. Grupa GIZEH z główną siedzibą w Bergneustadt zatrudnia około 580 pracowników w sześciu zakładach w Niemczech, Francji, Polsce, Szwajcarii oraz Kanadzie i osiąga roczny obrót w wysokości około 100 mln euro.
www.gizeh.com
Źródło: ''