II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology - zobacz relację z jej przebiegu!
Za nami II edycja konferencji Packaging: Marketing and Technology, zorganizowanej przez Instytut PWN.

W konferencji, która miała miejsce 14 października 2016 roku w Warszawie udział wzięło ponad 110 osób.
Wśród uczestników znaleźli się przedstawiciele zarówno dużych jak i małych przedsiębiorstw, odpowiedzialnych za projektowanie, produkcję oraz rozwój opakowań, jak również promowanie marek.
Konferencję otworzyli przedstawiciele Polskiej Izby Opakowań: Pan Wacław Wasiak i Pan Andrzej Kornacki. Swoją obecnością i ciekawym wystąpieniem konferencję zaszczyciła także Pani Profesor Małgorzata Lisińska-Kuśnierz.
Pierwszy blok tematyczny poświęcony był nowoczesnym technologiom, wykorzystywanym przy produkcji opakowań, ich zaletom i wadom oraz korzyściom ich stosowania, drugi natomiast w całości dotyczył marketingu opakowań. Znani eksperci mieli możliwość zaprezentowania najnowszych trendów w projektowaniu opakowań i etykiet. Na spotkaniu podkreślano, że oprócz materiałów i technologii wspierających oczekiwany odbiór cech marki istotny jest także język wizualny opakowań.
Zainteresowaniem uczestników cieszyły się także prelekcje dotyczące wymagań prawnych i zasad prezentowania informacji na opakowaniach.
Na zakończenie uczestnicy poznali zasady i przykłady skutecznego rebrandingu marki.
Poniżej fotorelacja z wydarzenia: