III edycja Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie?” – Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet
III edycja Konferencji Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Kreowanie unikalnych opakowań i etykiet” odbędzie się już 17 kwietnia 2018 r. podczas targów Packaging Innovations w Hali EXPO XXI w Warszawie.

Konferencja jest idealnym miejscem spotkań dla właścicieli firm produkcyjnych, Brand Managerów, Działów Marketingu i Grafików, dla osób zainteresowanych kompleksowym podejściem do kreowania wizerunku swoich produktów za pomocą opakowania.
Przedstawione zostaną następujące zagadnienia:
- Nowe możliwości uszlachetniania opakowań
- Aspekty związane z ochroną prawną wizerunku marki
- Sposoby na dostosowanie opakowania do wieku konsumenta
- Tajniki kreatywnego projektowania etykiet i opakowań
Eksperci:
Arletta Miciukiewicz – Dutt
Radca prawny w Kancelarii Patentowej JWP
![]() |
Opakuj i wyróżnij się! Praktycznie o ochronie praw własności przemysłowej
Jak zrobić z opakowania znak rozpoznawczy swojego produktu i zabezpieczyć go przed nieuczciwą konkurencją?
***
Renata Nestorowicz
dr Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
![]() |
Design opakowania a wiek konsumenta
Jak dostosować opakowanie do wieku konsumenta i kiedy warto na opakowaniu podkreślać wiek konsumenta?
***
Jacek Kłosiński
grafik kreatywny, trener, bloger
![]() |
Tak powstaje dzieło – najbardziej istotne elementy podczas projektowania opakowań i etykiet
Jak stworzyć projekt, który przyciągnie wzrok konsumenta? Gdzie szukać inspiracji?
***
Jacek Bisiorek
Właściciel firmy Splinx
![]() |
Kolory przyszłości - unikalne zastosowanie farb i lakierów
Czy farba to tylko kolor? Jak farby reagują na temperaturę, i które świecą w ciemności?
***
Iwona Studzińska
Dyrektor Handlowy w Etykiety.pl Etigraf
![]() |
Faza kreatywna i sprawdzona technologia, czyli jak powstają etykiety, które sprzedają
Czy zawsze przychodzisz po wydruk i wychodzisz z dobrą etykietą?
***
Arkadiusz Janke
Business Manager w Pc Print
![]() |
Sztuka uszlachetniania opakowań i etykiet
Co powoduje, że jedne opakowania są bardzo widoczne, a na inne konsument nie zwraca uwagi? Ja się wyróżnić wśród konkurencji?
***
Szczegółowe informacje na
www.labelinnovations.pl
Zapraszamy!
Bilety dostępne są tutaj
![]() |
Warto pamiętać również o bezpłatnej rejestracji
na targi Packaging Innovations!
![]() |