W ramach III edycji programu Pakosfera 2002 w dniach 24-25 października 2002 r odbędzie się seminarium poświęcone roli OPAKOWANIA w kreacji marki.

Program Pakosfera ma już swoją historię - powstał w 1999 roku z inicjatywy Studio DN Design Group, firmy od 11 lat specjalizującej się w projektowaniu opakowań.

Nadrzędnym celem programu jest zwrócenie uwagi na rolę i efektywność opakowania w procesie kreowania i promowania marek produktowych. Podczas trwania całego programu odbywa się szereg imprez dostarczających zarówno praktyczną jak i teoretyczna wiedzę z tego zakresu, inspirujących do twórczego myślenia o opakowaniach, wskazujących światowe trendy w tym zakresie.

Tegoroczne seminarium zatytułowane "Opakowanie w procesie kształtowania tożsamości marki" - poświęcone będzie efektywnemu wykorzystaniu opakowań w marketingu.
Oprócz bogatego programu merytorycznego, pozwalającego prześledzić wszystkie etapy powstawania produktu - od konceptu, poprzez projekt opakowania aż po zintegrowaną komunikację marki - na uczestników czeka szereg atrakcji. Turniej i biesiada rycerska, ognisko, jazda konna i rajd przełajowy na quadach z pewnością dostarczą niezapomnianych wrażeń. Jak co roku seminarium będzie także okazją do spotkania wielu ciekawych osób, zawodowo związanych z opakowaniami.
Konwencja spotkań profesjonalistów - praktyków wymusza szczególny nacisk na praktyczny aspekt omawianych przypadków, wspólne i twórcze poszukiwane rozwiązań stawianych problemów. Seminarium będzie też okazją do wymiany poglądów na temat zarządzania wizualną tożsamością marek produktowych oraz efektywnego wykorzystywania opakowań w procesie komunikacji marketingowej.

W tym roku spotkamy się w cudownej atmosferze w Domu Polonii w Pułtusku (zamek położony na terenie urokliwego parku, z dala od miejskiego zgiełku, posiadający wiele atrakcji i niezapomnianą unikalną atmosferę)

Program seminarium Pakosfera 2002:
• Tożsamość marki
prelegent: Jacek Kall, Akademia Ekonomiczna w Poznaniu
• Badania wspomagające wprowadzenie produktu na rynek
prelegent: Mariusz Rzanny - SMG/KRC
• Pozycjonowanie/kreacja marki
prelegent: Jarosław Betlej, Agencja reklamowa AHA
• Opakowanie jako element tożsamości marki
prelegenci: Rafal Wirkowski, Andrzej Roszkowski, Studio DN Design Group
• Testowanie koncepcji projektowych
prelegent: Mariusz Rzanny, SMG/KRC
• Serwis WWW jako wirtualne opakowanie produktu
prelegent: Bartosz Lewandowski, DNA Grupa Projektowa
• Marka i opakowanie w komunikacji - prelegent zostanie ustalony w późniejszym terminie
• Prawa autorskie
prelegent: kancelaria adwokacka Kochański, Brudkowski

organizatorzy zapewniają osobom zainteresowanym dojazd autokarem z Warszawy

Koszt: 2.180 PLN + VAT

formularz zgłoszeniowy

Sponsorzy programu:


...a tak poprzednie edycje seminariów Pakosfera wspomina David Muth
(Packaging Polska):


"Już po raz drugi osoby zainteresowane miały możliwość wzięcia udziału w Pakosferze- interesującym seminarium pt.: Opakowanie jako element tożsamości marki.

(...) Spotkanie było okazją do wymiany poglądów, poznania nowych produktów i trendów w ich promocji, problematyki zagrożeń dla marki, przyswojenia sobie zagadnień związanych z prawami autorskimi. Pakosfera to także okazja do wymiany doświadczeń na temat profesjonalnego wykorzystania opakowań w celach reklamowych i marketingowych.



(...) Cóż, ... trudno w kilku zdaniach podsumować to niecodzienne wydarzenie, jakim były dwa dni Pakosfery 2001. Prelegenci potrafiący zainteresować różnorodnością zagadnień oraz komunikatywni organizatorzy przyczynili się do sukcesu niecodziennej imprezy traktującej o tak powszechnym i codziennym elemencie prawie każdego produktu, jakim jest opakowanie".


Źródło: ''