Innowacyjne opakowania wina na polskim rynku
Jeszcze w tym roku, firma Jeanjean wprowadzi na polski rynek francuskie wina w innowacyjnych opakowaniach typu Bag in box. Dzięki temu posunięciu firma chce zwiększyć sprzedaż swoich produktów na polskim rynku.
- Corocznie sprzedaż win w tego typu opakowaniach na świecie rośnie o ok. 30 proc. - mówi Krzysztof Boguszewski, dyrektor generalny firmy Jeanjean Polska specjalizującej się w produkcji i dystrybucji win francuskich.
Członek grupy Jeanjean, firma Cep Francais specjalizująca się w produkcji tego rodzaju opakowań sprzedała ich w 2006 roku aż 6 mln sztuk. 70 proc. Bag in boksów trafiło na eksport, głównie do krajów Europy północnej.
Cep Francais ocenia, że 1 na 10 wypijanych szklanek wina na świecie, pochodzi właśnie z tego typu opakowań. Największą zaletą Bag in boksów jest długotrwałe zapobieganie wtórnej fermentacji wina, po otwarciu opakowania. Osiągnięto to przez odpowiednią konstrukcję worka, w którym przechowywane jest wino oraz kranu, który zapobiega przedostawaniu się do otwartego opakowania powietrza z zanieczyszczeniami.
- Wino nie traci swoich walorów smakowych nawet przez 6 tygodni po jego otwarciu - twierdzi Krzysztof Boguszewski.
Źródło: Portalspożywczy.pl
Źródło: ''
Członek grupy Jeanjean, firma Cep Francais specjalizująca się w produkcji tego rodzaju opakowań sprzedała ich w 2006 roku aż 6 mln sztuk. 70 proc. Bag in boksów trafiło na eksport, głównie do krajów Europy północnej.
Cep Francais ocenia, że 1 na 10 wypijanych szklanek wina na świecie, pochodzi właśnie z tego typu opakowań. Największą zaletą Bag in boksów jest długotrwałe zapobieganie wtórnej fermentacji wina, po otwarciu opakowania. Osiągnięto to przez odpowiednią konstrukcję worka, w którym przechowywane jest wino oraz kranu, który zapobiega przedostawaniu się do otwartego opakowania powietrza z zanieczyszczeniami.
- Wino nie traci swoich walorów smakowych nawet przez 6 tygodni po jego otwarciu - twierdzi Krzysztof Boguszewski.
Źródło: Portalspożywczy.pl
Źródło: ''