Pogoń za niespełnionym marzeniem, kobiecą delikatność i swobodę oraz miłe skojarzenia związane z wolnym czasem i wakacjami wyrażają 3 autorskie projekty puszek Redd’s. Powstały one w ramach konkursu „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s”.

Magdalena Czmochowska z Łodzi, Mariusz Płuciennik ze Świętochłowic oraz Piotr Wojtak z Warszawy to trójka laureatów, których zwycięskie projekty wybrano spośród 15 000 zgłoszeń. Efekty ich pracy w postaci limitowanej wersji kilku milionów puszek Redd’s trafiły właśnie na sklepowe półki w całej Polsce. Zwieńczeniem konkursu „Zaprojektuj własną puszkę” był koncert Ani Dąbrowskiej, który odbył się 24 stycznia w Teatrze Montownia i będzie emitowany w telewizji internetowej interia.tv.

Nietypowy mechanizm promocji angażujący konsumentów w tworzenie produktu to pierwsze tego typu działanie na rynku piwa w Polsce. Redd’s jako pierwsza polska marka piwa umożliwiła klientom zaprojektowanie opakowań, a następnie wprowadziła je na rynek. Nowatorska idea zabawy spotkała się z ogromnym zainteresowaniem – na konkurs napłynęło ponad 15 000 prac.

„Nie wierzyłam, że udało mi się wygrać. Byłam pewna, że nastąpiła pomyłka – „przełom” nastąpił, kiedy w skrzynce zobaczyłam informację] o wygranej wraz z linkiem do mojego projektu. Nie omieszkałam powiadomić wszystkich znajomych, włączając także klientów, z którymi współpracuję – i do tej pory napływają do mnie spóźnione gratulacje. Mój projekt wyraża pogoń za spełnionym marzeniem. Bardzo chciałam, żeby w moim życiu wydarzyło się coś fajnego, coś, co da mi zastrzyk pozytywnej energii i sprawi, że znowu zacznę wierzyć w swoje możliwości. I tak się stało. Jestem podekscytowana połączeniem mojej kreatywności i wizji z Redds’em. Jako przedstawicielka płci pięknej mogę powiedzieć, że Redd’sowi udało się zainspirować kobiety do kreatywnego myślenia i wyrażania siebie.” – powiedziała Magdalena Czmochowska, autorka zwycięskiego projektu dla Redd’s Red.

„Kiedy wróciłem z dość nieudanego urlopu nad zimnym Bałtykiem i zobaczyłem promocję „Zaprojektuj swoją puszkę Redd’s” to … postanowiłem wygrać te wspaniałe wakacje nad morzem śródziemnym. Kiedy już dowiedziałem się o wygranej, bardzo się ucieszyłem, ale przede wszystkim poczułem, że to co robię i jak robię podoba się innym ludziom, a to jest bardzo przyjemne uczucie. Mój projekt miał być miły i przyjemny dla oka potencjalnej klientki – w zamyśle już z daleka miał przyciągać wzrok kontrastem kolorów, natomiast z bliska miał ukazać kobiecą delikatność, lekkość i swobodę poprzez użycie ornamentów kwiatowych oraz postaci elfa.” - powiedział Mariusz Płuciennik, autor zwycięskiego projektu dla Redd’s Sun.

„W konkursie wziąłem udział w ciekawości. Mój projekt wyraża lekkość i przywołuje miłe skojarzenia związane z wolnym czasem i wakacjami – stąd wybór kategorii Redd’s Sun, w której sam kolor jest bardzo wymowny. Kiedy się dowiedziałem o wygranej byłem w szoku, a, znajomi nie chcieli mi na początku uwierzyć” – powiedział Piotr Wojtak, autor zwycięskiego projektu w kategorii Redd’s Sun.

W pierwszej fazie kampanii Redd’s wyjątkowe opakowania trzech owocowych smaków piwa zaprojektowały znane kobiety: Ania Dąbrowska, Maria Peszek i Agata „Endo” Nowicka, które w konkursie wystąpiły również w roli jurorek.

Agata „Endo” Nowicka dodaje: „Chciałyśmy żeby projekty były bardzo indywidualne i niepowtarzalne, żeby nie były powielaniem mody i trendów w grafice. Zwycięska praca jest w stylu retro, dlatego tak bardzo mi się podoba. Mój projekt puszki Redd’s Sun, który powstał na początku akcji też jest w stylu retro. Zwycięska puszka jest urocza.”

„Zwycięski projekt jest oryginalny i niezwykle kreatywny. Kreska jest nowoczesna i pasuje do stylu malinowego Redd’s Red. Szalony, intrygujący, kolorowy – na puszce będzie wyglądał świetnie.” – powiedziała Maria Peszek o projekcie Magdy.

„Zwycięska praca przyciąga uwagę ciekawą i bardzo mocna kolorystyką – dlatego była faworytką jury.” – powiedziała Ania Dąbrowska o projekcie puszki dla zielonego Redd’s Apple.

Ogólnopolski konkurs „Zaprojektuj własną puszkę Redd’s” marka Redd’s rozpoczęła wiosną 2007 roku. Konsumenci mieli okazję pochwalić się swoją kreatywnością i pokazać, w jaki sposób wyrażają siebie, swoje pasje i jak tworzą swój niepowtarzalny styl. Redd’s zaangażował do zabawy szerokie grono odbiorców – nie tylko grafików. Na stronie www.redds.pl dostępny był kreator, który umożliwiał zaprojektowanie puszki. Większość uczestników przygotowała jednak autorskie projekty nie korzystając z jego pomocy. Designerskie metamorfozy puszek Redd’sa stworzyły niezwykle interesującą kolekcję – w Galerii Redd’sa znalazły się puszki z radosnymi owocowymi motywami, kwiatowymi aplikacjami oraz wizerunkami m.in. kobiet, baśniowych postaci i motyli.

Dodatkową nagrodą dla laureatów: Magdaleny Czmochowskiej z Łodzi, Mariusza Płuciennika ze Świętochłowic oraz Piotra Wojtaka z Warszawy był wyjazd na śródziemnomorskie wakacje z przyjaciółmi.

Informacje o uczestnikach konkursu:
Magdalena Czmochowska – Trzydziestolatka, właścicielka firmy, która oprócz źródła utrzymania, zapewnia realizowanie pasji i kontakt z ludźmi. Żona strażaka i matka 2 synów (3,5 i 2 lata). Sama o sobie mówi: „Moją pasją są moje dzieci, a na hobby aktualnie nie mam czasu (kiedyś bardzo lubiłam malować, a jeszcze bardziej lubiłam tworzyć collage). Moją pasją jest także praca, w której udzielam się po trochu jako grafik projektant, marketingowiec, PR-owiec. Moim ulubionym zajęciem jest projektowanie czegoś z niczego”.

Mariusz Płuciennik - Ma 31 lat i z zawodu jest grafikiem, na codzień zajmującym się projektowaniem wszystkiego co można zaprojektować. Ma żonę Anetę, córkę Roksanę i chomika Tutka. O swoich pasjach mówi: „Lubię czytać i słuchać dobrej muzyki ( trance, progressive trans, house – to pozostałości po "karierze" DJ'a). W zimie narty, latem plaża, rower, spacery, basen, piwo z kumplami - jestem przeciętnym obywatelem IV RP. No może poza wyjątkowymi wakacjami nad Morzem Śródziemnym i własną puszką na półce”.

Piotr Wojtak – Lat 21 – stara się nie marnować czasu i jeśli tylko ma ten czas to rysuje. Hobby - rysunki, rower, kino. Lubi rzeczy kreatywne, z dobrym pomysłem i dobrze się prezentujące - filmy, muzyka, grafika i inne formy zaliczające się do "ulubionych". Pracuje i uczy się. Sukces związany z konkursem Redd’s pomógł mu znaleźć pracę - projektuje wzory na koszulki i pracuje w telewizji internetowej jako grafik. Do tej pory może pochwalić się armią rysunków robionych na tyłach zeszytów, grafiką opartą o zeskanowane rysunki i słoneczną wycieczką zafundowaną przez markę Redd’s.

Redd’s – ubarwia Twoje życie
Redd’s to owocowo – piwna alternatywa dla kobiet ambitnych, odrzucających konwenanse i rutynę codzienności, aktywnie poszukujących wyzwań, otwartych na nowatorskie idee i świat.

Marka Redd’s jest stabilnym liderem w segmencie piw smakowych w Polsce. W zeszłym roku marka wprowadziła kilka istotnych innowacji: odświeżyła opakowania, komunikację oraz wprowadziła nowy wariant smakowy (Redd’s Sun). Wszystkie te działania sprawiły, że w zeszłym roku marka Redd’s odnotowała 43% wzrost sprzedaży, stając się liderem kategorii piw smakowych.

Redd’s dostępny jest w trzech wariantach smakowych trafiających w różne potrzeby i gusty odbiorców:
· Redd's Apple: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w lipcu 2000. Wywodzi się z Republiki Południowej Afryki, gdzie piwa z aromatem owocowym są produktami wysoko cenionymi ze względu na swoje głęboko orzeźwiające właściwości. Redd`s Apple to wyjątkowo orzeźwiający smak zielonych jabłek.

· Redd's Red: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w październiku 2004. To połączenie tradycyjnego piwa z sokiem malinowym. Jest to doskonała alternatywa dla osób lubiących piwo z sokiem. Redd's Red to wyjątkowe piwo o klarownym, delikatnie czerwonym zabarwieniu i malinowym zapachu, produkowane z naturalnie warzonej bazy piwnej z dodatkiem specjalnie przygotowanej zaprawy malinowej. Redd`s Red to wyjątkowa kombinacja charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem malin.

· Redd's Sun: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w kwietniu 2006. To piwo o smaku cytrusowym. Redd`s Sun to promienie słońca ukryte w butelce. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. To piwo o smaku cytrusowym jest doskonałą oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. To kombinacja piwa (97%) i cytrusowej owocowej zaprawy (3%).

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft oraz Peroni Nastro Azzurro. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 wyniosła ponad 13 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa. Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 18,6 mld dolarów i wypracował zysk brutto 2,8 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 216 mln hl.
Źródło: ''

Komentarze