Jak w łatwy sposób obrandować przesyłki?
Logo jest zazwyczaj pierwszym elementem identyfikacji wizualnej marki. Zobacz jak obrandować swoje przesyłki, by nie irytować przy tym swoich klientów.

Dobre rozwiązanie
Logo marki musi być przede wszystkim elementem rozpoznawczym, dzięki czemu stanie się także skuteczną reklamą. Nie jest tajemnicą, że im częściej logo będzie utrwalane w świadomości klienta, tym lepiej. Należy jednak pamiętać, by ten element identyfikacji nie przytłaczał naszych użytkowników. Idealnym rozwiązaniem dla firm jest umieszczenie swojego logo w miejscach, gdzie klient spodziewa się je zobaczyć, a nawet tego oczekuje.
Logo w transporcie
Ciekawym rozwiązaniem na umocnienie identyfikacji wizualnej marki, jest umieszczenie firmowego znaku na opakowaniach produktów przeznaczonych do wysyłki. Klient oczekujący na paczkę, już z daleka może cieszyć się z szybkiej dostawy. Ważny jest dobór odpowiedniej, estetycznej metody obrandowania. Nienachalne oznakowanie paczek wymaga kreatywnego projektu oraz różnorodności nośników. Firma Rajapack oferuje moduł RAJAPRINT umożliwiający samodzielne wykonanie projektu taśmy z nadrukiem, a doradcy techniczni służą pomocą w projektowaniu oryginalnych etykiet i kartonów.
Identyfikacja i bezpieczeństwo
Odpowiednie oznaczenie przesyłek to nie tylko unikalny wygląd, ale także inwestycja w bezpieczeństwo dostawy. Paczka zapieczętowana taśmą z firmowym nadrukiem daje poczucie komfortu, zarówno nadawcy, jak i adresata. Takie zabezpieczenie wzbudza u klientów zaufanie do marki, a w dalszej perspektywie, może przekładać się na budowanie trwałego zaangażowania.