Najnowszym efektem współpracy Czteryczwarte Brand Design z firmą Kamis SA jest projekt nowego keczupu dla dzieci. Produkt o nazwie Keczupurek został w całości stworzony przez projektantów i specjalistów od namingu z Czteryczwarte. Prace objęły: projekt strukturalny i graficzny opakowania, opracowanie nazwy dla nowej marki i stworzenie dziecięcego brand hero.

Keczupurek firmy Kamis zaprojektowany w Czteryczwarte
Wprowadzany na rynek Keczupurek to naturalny keczup dla dzieci. Z myślą o wygodzie używania Czteryczwarte zaprojektowało opakowanie o asymetrycznym, ergonomicznym kształcie. Również wybór konceptu graficznego i nazwy podyktowany był specyfiką dziecięcego odbiorcy.

– Zależało nam na nazwie jednoznacznie komunikującej istotę produktu, a jednocześnie wpisującej się w konwencję nazewniczą produktów dla dzieci. Neologizm Keczupurek nie tylko spełnia te założenia, ale może także funkcjonować jako imię postaci na opakowaniu, co sprzyja emocjonalnej identyfikacji z marką – powiedziała Edyta Janiszek, senior copywriter w Grupie Czteryczwarte.

Źródło: ''