W dniach 22-23 maja br. odbędzie się w Warszawie dwudniowa konferencja poświecona tematyce zarządzania marką i wykorzystaniu w tym procesie badań marketingowych.

Program konferencji został stworzony w taki sposób, aby przedstawić zagadnienia marki z trzech różnych perspektyw: instytutów badań rynkowych, agencji reklamowych oraz działów marketingu. Tematyka konferencji skierowana do wszystkich osób uczestniczących w procesie zarządzania marką.
W trakcie wykładów uczestnicy będą mogli zapoznać się z zagadnieniami dotyczącymi marki: jej społeczna rolą, relacją marka - konsument, oraz rolą badań marketingowych w zarządzaniu marką. Zaprezentowane zostaną również rożne kierunki w badaniach marki.

Szczegółowy program konferencji, warunki uczestnictwa oraz formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie www.ora.pl

Przedsięwzięcie organizowane jest przy współpracy Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii, zaś partnerami medialnymi konferencji są Magazyn Komunikacji Marketingowej "Brief" oraz wortal "MediaRun".
Źródło: ''