Konferencja szkoleniowa Label Innovations „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”
- Data rozpoczęcia
- 2017-09-14
- Data zakończenia
- 2017-09-14
- Miejsce
- Warszawa
Etykiety.pl Etigraf oraz API Folie Polska Sp. z o.o., zapraszają na II edycję konferencji „Co mówi Twoje opakowanie? Tajniki budowania marek premium”, która odbędzie się podczas trwania targów Festiwal Marketingu w dniu 14 września 2017 r., na terenie hali EXPO XXI w Warszawie.

Trendy konsumenckie pokazują, że zainteresowanie markami premium rośnie, wraz ze wzrostem zamożności społeczeństwa. W odpowiedzi na te trendy pojawiają się na rynku marki „pseudo” premium, czyli posiadające tylko część elementów marki premium. Marki masowe również czerpią inspirację ze świata marek premium – oferując konsumentom bardziej ekskluzywny wizerunek, wykorzystując dostępne na rynku uszlachetnienia etykiet i opakowań.
Kolejna edycja Label Innovations pozwoli bliżej się przyjrzeć konstrukcji marek premium, ich strategiom, designie graficznym oraz konsumentom, którzy je wybierają. Uczestnicy konferencji poznają historie marek, które osiągnęły sukces rynkowy i dowiedzą się co stoi za tym sukcesem. Będzie to doskonały moment na autodiagnozę własnej marki i wnioski. To właśnie tutaj będzie można nawiązać cenne kontakty biznesowe oraz zaczerpnąć wiedzy i inspiracji od doświadczonych strategów marek i ekspertów od badań konsumenckich.
Najbliższe wydanie konferencji to również okazja do zaprezentowania nowinek technologicznych oraz inspiracji graficznych w zakresie uszlachetnienia druku etykiet i opakowań, które skutecznie podkreślą wizerunek marki ekskluzywnej.
Podczas konferencji omawiane będą następujące zagadnienia:
- konstrukcja marki Premium i jej strategia – czym różnią się od marki masowej?
- design w projektowaniu graficznym marki Premium
- co konsumenci najbardziej cenią w markach luksusowych?
- przedstawienie 7 historii marek, które odniosły sukces na rynku, dzięki zmianie wizerunku
- technologia druku i uszlachetnień w procesie budowania wizerunku marki luksusowej
Uruchomiona zostanie również pilotażowa edycja programu „Brand Clinic – rzuć wyzwanie ekspertom od marek!”. Każdy kto chciałby rozwinąć skrzydła swojej marce, potrzebuje wsparcia ekspertów, pomysłów rozwojowych, rewolucji w swojej firmie – koniecznie powinien wziąć udział w programie!
Szczegóły można sprawdzić tutaj.
Informacje organizacyjne:
- Termin: 14 września 2017 (czwartek), godz. 10:00 – 15:00
- Miejsce: targi Festiwal Marketingu, hala EXPO XXI, Warszawa, ul. Ignacego Prądzyńskiego 12/14, sala konferencyjna B
- Rejestracja i sprzedaż biletów: www.labelinnovations.pl oraz www.bilety24.pl
- Cena biletu na konferencję: 199 zł netto. Można również nabyć bilet na konferencję wraz z pakietem materiałów rozszerzającymi merytorykę konferencji o storytelling. Szczegóły na www.labelinnovations.pl
- Organizatorzy zapewniają: dużą dawkę wiedzy merytorycznej, którą podzielą się autorytety, eksperci i specjaliści w branży; materiały konferencyjne; catering kawowy.
Konferencja skierowana jest do:
- właścicieli małych i średnich firm samodzielnie zarządzających własnymi markami,
- pracowników firm produkcyjnych z różnych branż używających etykiet na opakowaniach swoich produktów: Marketing Managerów, Dyrektorów Marketingu, Brand Managerów, Product Managerów, pracowników działów marketingu różnego szczebla, szefów sprzedaży i zakupów, Prezesów oraz Dyrektorów Zarządzających.
Prelekcje poprowadzą wykładowcy uniwersyteccy, specjaliści-praktycy i eksperci w dziedzinie marketingu, budowania i zarządzania markami, badań rynku oraz wdrażania innowacji, którzy w interesujący sposób opowiedzą o nowych wyzwaniach rynkowych i komunikacyjnych przed jakimi stoją przedsiębiorcy w zakresie opakowań.
Harmonogram konferencji:
- 10:00 - 10:55
Rejestracja i catering kawowy
- 10:55 - 11:00
Otwarcie konferencji
- 11:00 - 11:45
Nie można być w połowie premium… czyli o najważniejszej decyzji w życiu marki premium i jej konsekwencjach – Maciej Szroleta, Dyrektor Strategii w Albedo Marketing
- 11:45 - 12:15
Prezentacja wyników badania eyetracking’owego na wybranej marce produktowej - dr Renata Nestorowicz, Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
- 12:15 - 12:45
7 historii marek z pola walki o design – Marek Rudek, Innovation Insights Director w Nielsen
- 12:45 - 13:30
Przerwa kawowa
- 13:30 - 14:00
Wymiar luksusu i prestiżu w świecie etykiet i opakowań – Iwona Studzińska, Dyrektor Handlowy Etykiety.pl Etigraf
- 14:00 - 14:45
Między prestiżem a kiczem… granica dobrego smaku i wyrafinowania – David Peters, Creative Development Manager w API Group plc
- 14:45 - 15:00
Pytania do prelegentów oraz zebranie zgłoszeń do programu BRAND CLINIC – rzuć wyzwanie ekspertom od marek; zakończenie konferencji
Portal opakowania.com.pl jest jednym z patronów medialnych konferencji. Wśród pozostałych wyróżnić należy:
- Inicjatywa Firm Rodzinnych,
- OOH Magazine,
- portal Opakowania.biz,
- Bilety24.pl,
- Signs.pl,
- kwartalnik “Ważenie, Dozowanie, Pakowanie”,
- PIAP,
- Marketer+,
- biotechnologia.pl.
Osoba kontaktowa:
Agnieszka Rudnicka
Koordynator ds. marketingu Etykiety.pl Etigraf
M. +48 501 338 425
T. +48 44 725 11 11 wewn. 31
e-mail: marketing@etykiety.pl