Na rynku pojawiła się zupełnie nowa, pełna smaku przekąska – makaron błyskawiczny Golden Wonder: The Nation’s Noodle, a przedsiębiorstwo RPC Containers Blackburn wyprodukowało oryginalne pojemniki, które pomogą temu produktowi osiągnąć natychmiastowy sukces rynkowy.

Po zawarciu z producentem chipsów i przekąsek Tayto Group Ltd. umowy na wykorzystanie nostalgicznej marki Golden Wonder do sprzedaży gorącej przekąski z makaronem, firma Symington‘s potrzebowała producenta opakowań, który dostarczyłby atrakcyjne i praktyczne pojemniki zwracające uwagę konsumentów w sklepach w sposób godny ich pysznej zawartości.

W tym celu firma Symington‘s wybrała produkowany przez RPC Blackburn pojemnik Snack Pot o pojemności 430 ml. Jest to mocne i ładne opakowanie, idealne do gorących przekąsek z makaronem. Pojemnik formowany wtryskowo z PP posiada pionowe rowki, które pomagają rozproszyć ciepło w górnej części, ułatwiając bezpieczne trzymanie, a duża powierzchnia na zdobienia zapewnia dosyć miejsca, aby marka mogła odcisnąć swoją indywidualność.

Cechą szczególnie wyróżniającą produkt wśród innych gorących przekąsek z makaronem jest wykonanie pojemników z czarnego PP o wysokim połysku. Co więcej, w odróżnieniu od innych produktów z nadrukami bezpośrednio na pojemnikach, marka Golden Wonder: The Nation’s Noodle inspirowana flagą brytyjską Union Jack wykorzystuje etykiety. Nadruki umieszczono także na folii zamykającej pojemnik w celu wzmocnienia oddziaływania marki Golden Wonder.





„Golden Wonder ma fantastyczną przeszłość w kategorii gorących przekąsek błyskawicznych, więc cieszymy się niezwykle z możliwości ponownego wprowadzenia jej na rynek” – stwierdził David Cherrie, dyrektor ds. marketingu w Symington’s. „Ta marka już od dawna znaczy tak wiele dla tak wielu Brytyjczyków, ale jesteśmy pewni, że kiedy ludzie spróbują tego produktu, pojawi się cała nowa generacja fanów”.

„Zakłady RPC Blackburn wykazały wielką pomysłowość i kreatywność, dostosowując swój pojemnik Snack Pot do fantastycznego wizualnie projektu, który poruszy wyobraźnię konsumentów”. Nowa seria gorących przekąsek weszła do sprzedaży w sklepach Tesco 3 sierpnia 2009 r. W dużej akcji promocyjnej produkty wystawiono przy końcach regałów sklepowych, a działania te wspierała zintegrowana kampania PR, marketingowa i cyfrowa, w ramach której zorganizowano ogólnokrajowe degustacje.

Pierwsze wersje produktu dostępne na rynku dzielą się na przekąski z makaronem o różnym kształcie w siedmiu pysznych smakach, m.in. kurczak z pieczarkami, kwaśno-słodki oraz spaghetti bolognese.

Więcej informacji o Golden Wonder: The Nation’s Noodle można znaleźć na stronie: www.thenationsbest.co.uk
Źródło: ''