Legend Group pakuje Solidarność
Legend Group przygotowała nowe opakowania dla słodyczy marki Solidarność. Za projekt odpowiada stworzony niedawno, wyspecjalizowany dział brand design w agencji, którego kreacją kieruje Anna Kamińska.


- Firma Solidarność zdecydowała się zmienić opakowania bombonierek po wprowadzeniu trzeciego smaku –„Złotej Malagi” do linii „Czekoladek z Klasą”. Wszystkie trzy opakowania tworzą spójną linię produktów opartych na grafice złożonej z czekoladowych wzorów, wizerunku czekoladki i elementów, które nawiązują bezpośrednio do poszczególnych smaków. Ciemna kolorystyka użyta na opakowaniach dodatkowo podkreśla złocenia i tłoczenia nadające charakter premium produktowi. - mówi Anna Kamińska, kierownik kreacji w działu brand design w Legend Group.
Nowe opakowania dla bombonierek Solidarności to kolejny projekt w ramach stałej współpracy firmy z agencją Legend Group. Odpowiada za niego nowy dział - brand design, którego kreacją kieruje Anna Kamińska, wcześniej związana m.in. z Lowe Activation oraz włoskimi agencjami reklamowymi, m.in. InADV w Turynie. Kamińska ukończyła Akademię Sztuk Pięknych w Turynie na wydziale grafiki oraz specjalizacje w grafice 3D w tamtejszym Europejskim Instytucie Designu.
Źródło: ''