W maju pokazała się na rynku limitowana edycja zapachu CK One Calvina Kleina. Swojego czasu zapach wywołał spore zamieszanie. Jest to bowiem pierwsza woda toaletowa unisex, co oznacza, że przeznaczona jest zarówno dla panów, jak i dla pań. Teraz, niemal po dwudziestu latach od lansowania zapachu, szokować ma flakon. Poproszono trzech artystów ulicy, by zinterpretowali kompozycję CK i stworzyli jej graficzną wersję. Każdy flakon zaprojektowany przez innego artystę to małe dzieło sztuki.

Autorami projektów są: Espo, Futura i Delta.
Źródło: ''

Komentarze

  • fajny efekt

    trochę grafiki i już mamy coś zupełnie ciekawego, co pozwoli wyróżnić te flakony od innych. Uważam, że każda marka musi mieć "coś", co przykuwa uwagę i pozostaje na długo w pamięci. I jeszcze jedno, po takie produkty sięga się chętnie.