Machina wśród wielkich, kultowych brandów!!! Logo najlepszego magazynu popkulturalnego znalazło się na puszce Pepsi - jest to pierwsza w historii firmy, limitowana edycja puszek z wykorzystaniem innej marki.

Na rynku jest już dostępnych 4 miliony opakowań napoju Pepsi i Pepsi Max - wszystkie zaprojektowane w stylistyce ludowej, inspirowanej motywami łowickimi. Oba projekty puszek przygotowało Studio Point Group. Skąd pomysł na „ludowość”? Magazyn Machina od wielu miesięcy, w całości przygotował kreację nawiązującą do rodzimego folkloru.

„Chcieliśmy wręcz wylansować na nowo modę na ludowość w warstwie i muzycznej i scenograficznej. Rozpoczęliśmy od propozycji przebrania polskich znanych muzyków w oryginalne stroje ludowe na co przystali chętnie i z entuzjazmem” - mówi Piotr Metz, Redaktor Naczelny „Machiny”.

Oprócz puszek powstały również: „machinowe” jeansy Diverse, papierosy Gauloise oraz smycze. Cała linia limitowanej „machinowej” serii produktów, pojawiła się w związku z pierwszymi urodzinami magazynu Machina, z tej okazji zorganizowaliśmy również konkurs, w którym każda puszka wygrywa! Należy jedynie wysłać sms na numer z puszki o treści PEPSI.

Źródło: PR News
Źródło: ''