Data publikacji: .    Data aktualizacji: 2009-12-15

Zmiany w polskiej gospodarce, stały postęp wiedzy z dziedziny marketingu oraz rosnące potrzeby w zakresie kształcenia skłoniły Autorów - pracowników Szkoły Głównej Handlowej - do opracowania trzeciego, rozszerzonego i udoskonalonego wydania książki "Marketing.

Marketing - punkt zwrotny nowoczesnej firmy
Punkt zwrotny nowoczesnej firmy". Jest to nowoczesny podręcznik, który w kompleksowy sposób ujmuje problematykę marketingu. Obecne wydanie zostało rozszerzone o kilka nowych tematów, takich jak marketing bezpośredni, opakowanie i marka produktu czy strategie marketingowe. Co więcej, w książce omówiono doświadczenia przedsiębiorstw z ostatnich lat. Jest to wynik licznych kontaktów międzynarodowych, a także ścisłych związków Autorów z wieloma firmami. W nowej wersji podręcznika zostały zachowane te rozwiązania metodyczne, które potwierdziły swoją wartość w dotychczasowych doświadczeniach dydaktycznych. Marketing został opracowany tak, aby zaspokajał potrzeby dydaktyczne wszystkich typów uczelni w zakresie kształcenia studentów na kierunkach ekonomia i zarządzanie w ramach studiów dziennych, zaocznych i podyplomowych. Książka powinna także zainteresować praktyków gospodarczych, a zwłaszcza osoby kierujące przedsiębiorstwami.

Autor: Lechosław Garbarski, Ireneusz Rutkowski
cena: 61 zł
wydawnictwo: PWE, ISBN: 83-208-1318-2
Źródło: ''