POLFA ŁÓDŹ powierzyła Agencji Reklamowej NICEDAY z Łodzi kreację opakowań dla jednego z wiodących produktów w swojej ofercie– Calcium Polfa-Łódź oraz nowego Calcium Alergo Plus. Czysta grafika z wyraźnym komunikatem – zdjęciem dmuchawca – nawiązuje do powszechnego problemu alergii. Kolorystyka bieli i błękitu oddaje ukojenie i spokój, którego oczekują klienci. Zgodnie z coraz powszechniejszymi trendami, opakowania mają tłoczoną nazwę w alfabecie Braille’a.

Oba opakowania dołączyły do serii suplementów z linii Calcium (cytryna, pomarańcza, jeżyna, cola) –również zaprojektowanych przez NICEDAY.

Agencja Reklamowa NICEDAY działa w obszarze opracowywania identyfikacji wizualnej, strategii reklamowych i produktowych, projektowania i realizacji opakowań, materiałów wspomagających sprzedaż, multimediów i serwisów WWW, fotografii i poligrafii reklamowej oraz public relations. Klienci Agencji to m.in.: KOTANYI GmbH, GEERS, mBank, TOYOTA Zduńska Wola, Opal Property Developments, PREMIUM FOODS, POLFA Łódź, EMIG, Politechnika Łódzka.

Źródło: www.niceday.pl
Źródło: ''