Projektanci przedstawiają nowe, szklane opakowanie od Beatson Clark's. Butelka o pojemności 250 ml będzie wytłaczana w czterech niepowtarzalnych wzorach.

Nowa butelka z wytłaczanym wzorem

Korzystanie z funkcji wytłaczania jest pionierskim pomysłem wykorzystywanym przez Beatson Clark. Specjalnie wytłoczona butelka trafi do sprzedaży wraz z sosami BBQ od siostrzenej spółki Pont Europe. Każda z czterech wersji butelki ma własny projekt wytłoczonego logo płomienia i grilla. Opakowania wytworzone zostały w tej samej partii produkcyjnej. Oznacza to, że konsument otrzymuje niespodziankę przy każdym wyborze ulubionego sosu. 

Wszytskie cztery butelki wytworzone zostały dla jednego sosu BBQ, ale każda z nich ma nieco inny charakter. Specjalnie dla klientów, Beatson Clark's stowrzyła projekt butelki oparty na wieloletniej tradycji tłoczonego szkła. Nowa butelka jest wyjątkowa. W dobie szeroko pojętego recyklingu coraz bardziej modne staje się wykorzystanie opakowań ponownie, np. urozmaicając wystrój pomieszczeń. W ten sposób klient z przyjemnością kolekcjonuje specjanie zaprojektowane butelki.

Wytłoczone w szkle projekty to kreatywna możliwość oddania przewagi samemu produktowi na tak konkurencyjnym rynku. Ponadto koszty wykonania takich spersonalizowanych butelek nie są bardzo wysokie, przez co na takie opakowanie mogą pozwolić sobie także mniejsze firmy. Współpraca firm Beatson Clark's oraz Pont Europe świadczy o ich innowacyjnym podejściu i kreatywnym myśleniu o produkcie.