Firma Lothar Böhm Warszawa stworzyła grafikę dla nowego makaronu Lubella Pełne Ziarno.

Grafika opakowania oddaje charakter i takie cechy produktu oraz marki, jak: w pełni naturalne pochodzenie, silne nawiązanie do zbóż, od których produkt pochodzi oraz wysoka jakość i smak.

Agencja Lothar Böhm Warszawa, zatrudniająca 17 osób, obsługuje rynki Europy Środkowo-Wschodniej. Firma specjalizuje się w strategicznym definiowaniu rozwoju marek i projektowaniu opakowań. Projekty autorstwa Lothar Böhm stanowią jeden z kluczowych elementów sukcesu rynkowego marek takich jak: 3Bit, Algida, Bahlsen, Dulux, Elite, Freeq, Gripex, Jacobs, Knorr, Kubuś, Lubella, Milka, Nobiles, Prince Polo, Redd’s, Tchibo, Tymbark, Żubr, Żywiec Zdrój.


Źródło: ''

Komentarze

  • podstawowa różnica

    podstawową różnicą nowej linii opakowań lubelli jest to że stare opakowania to druk flexo a nowe roto i wszystko w temacie...