Kobiecość w eleganckim stylu i modnych kolorach to propozycja marki Redd’s na nadchodzący sezon. Z myślą o aktywnych i dynamicznych kobietach Redd’s przygotował wyjątkowo zgrabne opakowanie. Nowa puszka w damskim rozmiarze 330 ml jest smukła i lekka, dzięki czemu z łatwością zmieści się w każdej torebce obok ulubionych kosmetyków i innych drobiazgów. „Zgrabna 330 ml” w kolorach Redd’s idealnie pasuje do kobiecej dłoni i doskonale wpisuje się w letnie trendy.

„Zgrabna Redd’s to pierwsza puszka typu „sleek can” (ang. „sleek” – elegancki) na polskim rynku piwa. Konsumentki piwa Redd’s to nowoczesne kobiety, które śledzą trendy i nowości rynkowe. Dlatego Redd’s stworzył propozycję dla kobiet, które w poszukiwaniu małych przyjemności w wolnej chwili sięgają po swoje ulubione owocowe piwo. Innowacyjne opakowanie, które jest jednocześnie zgrabne i kobiece, będzie poręczne w codziennym, aktywnym życiu.” – powiedział Tomasz Kanton, Brand PR manager w Kompanii Piwowarskiej.

Nowe opakowanie Redd’s zostało stworzone wprost do kobiecej dłoni. Jest wyższe i bardziej eleganckie niż standardowe puszki z napojami o pojemności 330 ml dostępne na rynku. Smukłość i lekkość puszki „sleek can” przekłada się na jej wyjątkowy kobiecy styl, a zgrabny kształt i niewielki rozmiar pozwoli zmieścić ją do każdej modnej torby, którą zabierzemy na wakacje, do pracy, na zakupy, czy spotkanie z przyjaciółmi.

Owocowe i kolorowe orzeźwienie zapewnią nam 3 smaki Redd’s w modnych kolorach i nowym opakowaniu: radośnie cytrusowy Redd’s Sun, kusząco malinowy Redd’s Red i jabłkowo orzeźwiający Redd’s Apple. Najnowsza kampania Redd’s również mieni się kolorami, które podkreślają owocowy smak piwa. Stąd obecność kobiety w eleganckich, atłasowych rękawiczkach, która prezentuje zgrabną puszkę Redd’s idealnie dopasowaną do kobiecej dłoni - zarówno pod względem kształtu, pojemności, jak i zawartości.

Już wkrótce Redd’s zaprezentuje zgrabny dodatek do swojej wyjątkowej puszki „sleek can”. Wprowadzenie puszki Redd’s 330 ml wspiera ogólnopolska kampania reklamowa (prasa, TV, Internet) prowadzona pod hasłem „Redd’s. Zgrabne 330 ml” oraz działania PR.

Sugerowana cena detaliczna puszki Redd’s 330 ml – 2,75 zł.

Marka Redd’s jest stabilnym liderem w segmencie piw smakowych w Polsce. Silna pozycja marki jest efektem zmian jakie miały miejsce w 2006 roku. Marka wprowadziła wtedy kilka istotnych innowacji: odświeżyła opakowania, komunikację oraz wprowadziła nowy wariant smakowy (Redd’s Sun). W zeszłym roku marka Redd’s odnotowała 21% wzrost sprzedaży, stając się liderem kategorii piw smakowych.

Redd’s dostępny jest w trzech wariantach smakowych trafiających w różne potrzeby i gusty odbiorców:

· Redd's Apple: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w lipcu 2000. Wywodzi się z Republiki Południowej Afryki, gdzie piwa z aromatem owocowym są produktami wysoko cenionymi ze względu na swoje głęboko orzeźwiające właściwości. Redd`s Apple to wyjątkowo orzeźwiający smak zielonych jabłek.

· Redd's Red: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w październiku 2004. To połączenie tradycyjnego piwa z sokiem malinowym. Jest to doskonała alternatywa dla osób lubiących piwo z sokiem. Redd's Red to wyjątkowe piwo o klarownym, delikatnie czerwonym zabarwieniu i malinowym zapachu, produkowane z naturalnie warzonej bazy piwnej z dodatkiem specjalnie przygotowanej zaprawy malinowej. Redd`s Red to wyjątkowa kombinacja charakterystycznej piwnej goryczki z kuszącym smakiem malin.

· Redd's Sun: wprowadzony do portfela Kompanii Piwowarskiej w kwietniu 2006. To piwo o smaku cytrusowym. Redd`s Sun to promienie słońca ukryte w butelce. Doskonale orzeźwia i gasi pragnienie. To piwo o smaku cytrusowym jest doskonałą oferta dla amatorów egzotycznych owoców i niebanalnych wrażeń smakowych. To kombinacja piwa (97%) i cytrusowej owocowej zaprawy (3%).

Kompania Piwowarska jest największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kilkusetletnie doświadczenia w warzeniu piwa, nowoczesna technologia i rygorystyczne przestrzeganie zasad produkcji na światowym poziomie (World Class Manufacturing) gwarantują najwyższą jakość jej produktów. Do portfela marek należy TYSKIE (ulubione piwo Polaków), ŻUBR (druga marka w Polsce pod względem wielkości sprzedaży), LECH, Dębowe Mocne, Pilsner Urquell, Redd's, Dog in the Fog, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro oraz Wojak i Gingers. Kompania Piwowarska powstała w 1999 roku w wyniku połączenia Tyskich Browarów Książęcych i Lech Browary Wielkopolski. W roku 2003 do Kompanii dołączył Browar Dojlidy w Białymstoku, a w 2008 r. Browar Kielce. Wielkość sprzedaży osiągniętej przez KP w roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 wyniosła ponad 13 mln hektolitrów piwa.

SABMiller – jeden z największych na świecie producentów piwa Kompania Piwowarska jest częścią jednego z największych na świecie producentów piwa - SABMiller plc. Grupa obecna jest w ponad 60 krajach na sześciu kontynentach, a jej portfel obejmuje ponad 150 silnych marek (m.in. Pilsner Urquell, Miller Genuine Draft, Peroni Nastro Azzurro czy Castle Lager). SABMiller plc jest jedną z największych na świecie (poza USA) firm rozlewających produkty Coca-Coli. W roku finansowym zakończonym 31 marca 2007 SABMiller osiągnął przychody w wysokości 18,6 mld dolarów i wypracował zysk brutto 2,8 mld dolarów. Sprzedaż piwa wyniosła 216 mln hl. SABMiller – drugi na świecie producent piwa.
Źródło: ''