Nowa szata syropów owocowych Vitax
Z początkiem lutego w sklepach pojawiły się syropy owocowe Vitax w nowych opakowaniach opracowanych przez Studio DN.

Zlecenie obejmowało opracowanie projektu wzorniczego butelki oraz systemu etykiet obejmującego 8 wariantów smakowych. Głównym założeniem było wykreowanie wizerunku produktu kategorii „premium”. Przyjęty kierunek prac projektowych położył nacisk na podkreślenie związku z naturą i owocowego smaku. Celem było wyróżnienie marki Vitax spośród produktów konkurencyjnych, co udało się osiągnąć poprzez nadanie indywidualnego kształtu butelce oraz spójnego kodu kolorystycznego całej linii produktowej.

-Zakres wykonanych prac odzwierciedla ogólniejszy kierunek rozwoju rynku usług projektowych w Polsce”- mówi Joanna Roszkowska, prezes zarządu Studio DN - Obecnie coraz częściej obserwuje się tendencję polegającą na budowaniu wizerunku marki nie tylko w oparciu o identyfikację graficzną, ale również poprzez ingerencję we wzornictwo opakowań.
Studio DN Design Group:
Studio DN jest firmą projektową od 15 lat specjalizującą się w kreacji i strategii wizualnej marek produktowych i korporacyjnych. Oferta Studio DN obejmuje: kreację strategiczną, projektowanie opakowań i identyfikacji wizualnej, analizy, audyty tożsamości wizualnej marki, projektowanie materiałów wspierających sprzedaż. Studio DN pracowalo dotychczas między innymi dla: Bakoma, Bols, Carlsberg Okocim, Dr Oetker, Hestia, Polpharma, Kraft Foods Polska.
Źródło: Studio DN Design Group - www.studiodn.pl
Źródło: ''