Z nadejściem wiosny Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” postanowiły odświeżyć wizerunek swojej kluczowej marki – Paryżanek. Nowy design opakowania oraz odświeżone logo Paryżanek – takie zmiany wizerunkowe objęły markę znanych parówek.

Nowe opakowanie charakteryzuje się wyrazistymi kolorami i przyjemną dla oka grafiką. Design opakowania zachowany jest w tonacji eleganckiej, prostej oraz wywołującej uczucie lekkości oraz świeżości. Na opakowaniu znajduje się hasło: „Kocham ten smak”, które oddaje charakter oraz jakość produktu. Paryżanki dostępne są w innowacyjnym opakowaniu typu flow pack. Estetyczna formuła przyciąga uwagę oraz umożliwia szybkie odnalezienie produktu pośród innych, na sklepowej półce.



Dostępność: opakowania po 250 g (5 sztuk) - detal
opakowania po 800 g (16 sztuk) - hurt
Producent: Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka”

Paryżanki to uznana marka parówek i jednocześnie sztandarowy produkt Zakładów Mięsnych „Pekpol Ostrołęka”. Kojarzona jest z wysoką jakością jak i dbałością o zdrowie Klienta. Dzięki zamieszczonej na opakowaniu informacji o wskaźnikach węglowodanowo-białkowo-tłuszczowych, osoby chore na cukrzycę spożywając Paryżanki, wiedzą ile insuliny mogą przyjąć danego dnia. Na opakowaniu znajduje się także cenna informacja dla tych, którzy dbają o linię – wartość energetyczna oraz zawartość tłuszczu w produkcie. Paryżanki zostały zwycięzcą konsumenckiego konkursu „Najlepsze w Polsce”.

Więcej informacji: Zakłady Mięsne „Pekpol Ostrołęka” - www.pekpol.pl.
Źródło: ''