Chiquita wprowadza nową wersję swojego „kultowego” kartonu na banany. Udoskonalone wzornictwo łączy nowoczesną formę i większą funkcjonalność.

Nowe opakowanie bananów Chiquita
Firma Chiquita Brands International po przeprowadzeniu pogłębionych badań wśród konsumentów i partnerów handlowych udoskonaliła wygląd i praktyczne cechy nowego kartonu na banany.
„Z przyjemnością informuję o wprowadzeniu naszego nowego opakowania na banany Chiquita na polski rynek” - powiedziała Renata Oleszczuk, Brand Activation Manager Chiquita Poland. „Ulepszanie opakowania, które funkcjonowało w dotychczasowym projekcie graficznym przez ponad 20 lat na rynku, to spore wyzwanie, jesteśmy jednak przekonani, że zarówno nasi konsumenci, jak i odbiorcy detaliczni będą zadowoleni z nowoczesnej grafiki oraz zmian funkcjonalnych w nowym kartonie. Chiquita jest na rynku świeżych owoców silną marką, charakterystyczna niebieska naklejka z logo firmy i opakowanie bananów Chiquita są symbolami najwyższej jakości i najlepszego smaku owoców.”

Karton na banany Chiquita zyskał nie tylko nową grafikę, ale również zwiększył swoje wymiary. Nowy, szerszy karton jest teraz lepiej dopasowany do palety, co pozwala na zapewnienie większej stabilności owoców i uzyskanie bardziej efektywnego dojrzewania. Więcej miejsca na banany w kartonie pozwoli też zredukować uszkodzenia owoców w trakcie transportu, umożliwiając tym samym zapewnienie najwyższej jakości i ograniczenie strat w sklepie.
Badania przeprowadzone wśród klientów ujawniły także, że nowy design przypadł im do gustu. Nowa grafika pozwala na zachowanie najlepszych cech dotychczasowego opakowania tej znanej z wysokiej jakości marki.

Opakowanie jest świeże i nowoczesne, a przy tym stanowi jasny przekaz o doskonałym smaku bananów Chiquity.
Ponadto klienci stwierdzili, że kartony Chiquity są często używane do przenoszenia lub przechowywania innych towarów. Aby dodatkowo zainspirować do dalszego wykorzystywania opakowań, firma umieściła na kartonie informację zachęcającą do jego ponownego używania.

Marka Chiquita jako pierwsza wprowadziła w 1961 roku na rynek specjalny karton na banany. Ponad 50 lat temu wszystkie banany były transportowane do Europy w kiściach, bez wykorzystania jakichkolwiek opakowań.
Nowe kartony na banany Chiquita trafią na rynki w całej Europie pod koniec stycznia 2011 roku.

Więcej informacji na temat marki Chiquita znajduje się na stronie www.chiquita.pl


Źródło: ''