Nowe oznakowania opakowań piwa
Od 1 kwietnia br. branża piwowarska wprowadza oznakowanie opakowań piwa symbolem „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu”.

Decyzja o wprowadzeniu tych specjalnych znaków na opakowania piwa została podjęta jednomyślnie i całkowicie dobrowolnie przez producentów piwa zrzeszonych w ZPPP – Browary Polskie: Kompania Piwowarska SA, Grupa Żywiec SA, Carlsberg Polska SA i Royal Unibrew Polska Sp. z o.o., reprezentujących ponad 90% rynku piwa w Polsce.
Wprowadzenie symbolu „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” wpisuje się w strategię realizowanego programu edukacyjnego i planów jego rozwoju w przyszłości. Treść i forma przekazu zostały wybrane w taki sposób, aby komunikat w pierwszej osobie dotyczący nie prowadzenia pojazdów po alkoholu na opakowaniu piwa sprawiał, że konsument będzie się z nim utożsamiał. Przekaz jest wiarygodny i ma potencjał do zmiany zachowań kierowców, a jego treść: „Nigdy nie jeżdżę po alkoholu” odwołuje się do konkretnych zachowań i jest przeciwieństwem ogólnych komunikatów zakazów czy nakazów, których konsument nie akceptuje i się z nimi nie utożsamia.
Źródło: www.marketing-news.pl
Źródło: ''