Jak w wielu branżach, tak i na rynku mleczarskim obserwujemy ciągłą "walkę" o klienta. Przetwórcy mleka zaskakują co raz to nowymi pomysłami na projekty opakowań.

Warto przyjrzeć się ich doskonałemu wizerunkowi. Wśród wielu nowych produktów, które ostatnio weszły na rynek nasze zainteresowanie wzbudziła seria butelek na jogurt pitny o nawie JOGI. Opakowania są nową propozycją firmy POLIMER z Radzymina - projektanta i wytwórcy opakowań m.in. dla przemysłu mleczarskiego. To pierwsze rodzime jogurty do picia w zakręcanej butelce. Opakowania o różnej pojemności wykonane z polipropylenu posiadają niezwykle barwnie zadrukowaną etykietę z folii termokurczliwej i zdecydowanie wyróżniają się na półkach sklepowych.

Kreację do kampanii, wszystkie działania public relations oraz zakup mediów powierzono agencji reklamowej CB4.
Kolejną nową propozycją, która pojawiła się w połowie stycznia br. jest opakowanie na twaróg śmietankowy marki CAMPINA. Głównym celem projektu było wzmocnienie czytelności marki na półce sklepowej i podkreślenie gęstej konsystencji produktu, która pozwala na natychmiastowe użycie twarogu bez potrzeby dodatkowego mielenia. Estetycznie zapakowany w kubek twaróg w odróżnieniu od opakowania foliowego posiada dodatkowo walor praktyczny.

Realizację nowego wizerunku produktu powierzono firmie projektowo-doradczej Lothar Böhm.


Źródło: ''