Rozpoczynamy odliczanie do premierowych, ale niezwykle wyczekiwanych Targów w branży farmaceutycznej i kosmetycznej, które odbędą się w dniach 15-16 maja 2019 r. w Warszawie.

Nowości produktowe oraz bogaty program merytoryczny na Targach PCI Days 2019!


Do Targów PCI Days 2019 pozostały niecałe dwa miesiące, lista wystawców została już zamknięta, a program merytoryczny jest wypełniony po brzegi ciekawymi, inspirującymi i naukowymi wykładami merytorycznymi. 

Podczas dwóch dni targowych wystawcy zaprezentują nowości produktowe, innowacyjne rozwiązania technologiczne oraz trendy na sezon 2019/2020. Swoją ofertę z zakresu opakowań przedstawi m.in. Masterchem – lider w produkcji opakowań typu PET, BOSKY – producent kompletnych linii do pakowania, Novo-Pak – firma z nowoczesnym parkiem maszynowym do produkcji opakowań, FORMED – producent opakowań z tworzyw sztucznych, HLP Klearfold – największy na świecie producent opakowań przezroczystych, Unicom – firma posiadająca w swojej ofercie opakowania z tworzyw sztucznych, szklanych i aluminiowych, a także producent opakowań farmaceutycznych - Apon, niemiecka firma CABKA oraz OMAG – włoski producent opakowań, którego hasło przewodnie to „elastyczność w opakowaniu”.

Swoje doświadczenie w etykietowaniu i znakowaniu przedstawią Wiking Graf i Intrex, firmy o ugruntowanej pozycji na polskim rynku.

Targi PCI Days 2019 cieszą się ogromnym zainteresowaniem nie tylko wśród polskich producentów. Znaczące miejsce na targach zajmą międzynarodowe firmy, takie jak: Marchesini Group – światowy lider w projektowaniu i produkcji maszyn oraz kompletnych linii do pakowania zarówno produktów farmaceutycznych, jak i kosmetycznych, Roeper – dystrybutor naturalnych surowców z całego świata, CABKA, HLP Klearfold, belgijski Capsugel/Lonza, finlandzka firma laboratoryjna LabVantage, włoskie firmy SEA Vision z sektora IT i PQE Group, francuska firma Medelpharm oraz Bürkert z Austrii, a także wspomniany już OMAG z Włoch.

Pełna lista wystawców dostępna jest na stronie: www.pcidays.pl

 

Inspirujące wystąpienia i warsztaty

Targi to nie tylko poznawanie trendów i nawiązywanie nowych kontaktów, to również doskonałe miejsce do poszerzania wiedzy. W ramach dwóch Stref Inspiracji odbędzie się szereg istotnych i ciekawych wykładów merytorycznych, które zostaną wygłoszone przez cenionych ekspertów z branży farmaceutycznej i kosmetycznej. 

 

Farmaceutyczna Strefa Inspiracji

– Ochrona informacji w branży farmaceutycznej – modele, rekomendacje i wytyczne – Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

– Patentowanie leków – co warto patentować, jakie są sposoby ochrony wynalazków w branży farmaceutycznej? – dr Magdalena Tagowska, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

– Projektowanie i optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o ocenę ryzyka  Krystian Stempniak, Adamed Sp. z o.o.

– Statystyka w jakości – Agnieszka Wilczyńska – Zuchora, Takeda Pharma Sp. z o.o.

– Wizualna przewaga konkurencyjna opakowań w lekach OTC i suplementach diety – Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

– CDMO – kontraktowe wytwarzanie i rozwój – Curtis Health Caps Sp. z o.o.

– Wielki świat substancji rozsadzających – Agnieszka Szpikowska, Sonja Bauhuber, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

– „Audit Trail review” w Kontroli Jakości i na Produkcji – podejście praktyczne” – Michał Gasztych, Novartis Poland Sp. z o.o.

– Kapsułki żelatynowe czy HPMC? Wybór odpowiedniego polimeru: rodzaje oraz ich zastosowanie w lekach oraz suplementach diety – Paweł Gruszczyński, Capsugel/Lonza Pharma & Biotech

– Wzrost bezpieczeństwa pacjentów, dzięki serializacji farmaceutyków. Pierwsze miesiące doświadczeń rynku po wprowadzeniu systemu weryfikacji autentyczności leków – Dr Michał Kaczmarski, Prezes Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL)

– Jakie wyzwania występują w koncernach farmaceutycznych podczas wdrażania systemów CRM i innowacyjnych rozwiązań z sektora digital? – Radosław Marter, One2tribe Sp. z o.o.

 

Kosmetyczna Strefa Inspiracji

– Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych – Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

– Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją? – Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

– Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju – Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting

– Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych / Kosmetyczny scale up – Magdalena Mysłek, N Cosmetics

– Potencjał w kreatywności – dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.

– Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych – Unicom International Sp. z o.o.

– Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych – Michał Abendrot, Dr Koziej

– Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek? – Magdalena Metzler, Politech Sp. z o.o.

– Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym – Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska Sp. z o.o. 

– O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z – Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

– Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders – Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

– Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych – dr Piotr Nowaczyk – dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków Sp. z o.o.

 

Ale to nie wszystko!

Przedstawione powyżej wykłady merytoryczne to nie wszystko. Organizatorzy szykują jeszcze kilka mocnych punktów w programie, o których poinformują niebawem.

Szczegółowy i kompletny program merytoryczny dostępny będzie wkrótce na stronie internetowej: www.pcidays.pl

 

Panel dla zakupowców

W ramach targów dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk, pod których podlegają zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki czy zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych.

Godzinny wykład, który poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspertka ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórczyni modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej, poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Przedmiotem wykładu będzie omówienie najczęściej występujących struktur organizacji zakupowych. Przedstawione zostaną różne role, jakie mogą pełnić w przedsiębiorstwie (operacyjna / taktyczna / strategiczna). Wykładowca skupi się także na przyszłości funkcji zakupowej oraz kompetencjach poszczególnych członków zespołu zakupowego w zależności od tego, jakie role pełnią.

Podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.

Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska–Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertką z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad 5 lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.

 

Do zobaczenia na Targach!

Majowe spotkanie będzie obfitowało w wiele ciekawych wykładów oraz prezentacji. Już teraz zapraszamy do udziału w tym długo wyczekiwanym przez branżę wydarzeniu. Widzimy się 15 maja w Warszawie w EXPO XXI, w hali nr 4!

 

Źródło: Wydawnictwo Farmacom