Na półkach sklepowych w całej Polsce od dziś królować będzie wódka Luksusowa w nowej, wyjątkowo oryginalnej szacie. Rewolucyjna na polskim i światowym rynku kwadratowa butelka wódki jest nie tylko na miarę lidera polskiego rynku wódki, ale i na miarę największych światowych graczy.

Nowy kształt luksusu

Dotychczasowa butelka jako ikona polskiego przemysłu spirytusowego, od dłuższego czasu inspirowała swoim kształtem, stanowiąc jednocześnie wielkie wyzwanie dla kolejnych propozycji. Zmiana opakowania to dowód na konsekwentny rozwój marki Luksusowa, która zrobiła rewolucyjny krok naprzód, dążąc do stworzenia wyjątkowo oryginalnej i niepowtarzalnej szaty graficznej i wzornictwa, odbiegających od tego, co polski konsument obserwuje każdego dnia na półce sklepowej.

Oryginalna butelka, zaprojektowana przez agencję Dragon Rouge, wciąż kryje w sobie łagodny i gładki smak, synonim marki od 1928 roku. Wizualna zmiana opakowania to przełomowe dla wódek w Polsce wzornictwo - po raz pierwszy bowiem smak wódki został zamknięty w kwadratowym kształcie. Nowe opakowanie operuje kolorystyką srebra i czerwieni.

Pierwszoplanowymi elementami rewolucyjnej kwadratowej butelki są nieodłączne dla marki elementy: nasycony czerwienią logotyp oraz wygrawerowana data pierwszej, seryjnej produkcji – 1928. Opakowanie emanuje klasą oraz harmonią elementów. Na tylnej etykiecie znalazły się niezbędne informacje dotyczące produkcji oraz wielu międzynarodowych nagród, jakie w ciągu przeszło 80 lat zdobyła Luksusowa.

Źródło: ''