Jak wygląda współczesny polski Absolwent? Zdecydowana, szeroka linia ramion i męskie kształty. Nowoczesny, lubiący imprezy. Tak przedstawia się nowy wizerunek marki Absolwent największej marki na rynku wódek czystych w Polsce.

Pod koniec czerwca znajdziemy na sklepowych półkach tą kultową polską markę w nowej odsłonie. Współczesny Absolwent idzie z duchem czasu – błyszczy w świetle reflektorów.

Nowy design został zaprojektowany przez znaną londyńską agencję. Nowoczesny, modny kształt butelki i zdecydowana linia ramion, podkreślają męski charakter marki, a to wraz ze zmianami w kształcie i kolorystyce etykiety dodaje produktowi elegancji i klasy.

Wygląd korka, dopełniony złoceniem na szlifie, jest spójny z designem butelki. Logo na hologramie błyszczy w świetle UV. Umieszczone na hologramie emblematy Polmosu (gryfy) stają się widoczne w temperaturze poniżej 8°C - nie tylko gwarantują oryginalność produktu, ale też wskazują odpowiednią do spożycia wódki temperaturę.

„Elementy opakowania, a także nowa komunikacja przygotowana dla marki zapraszają nas do towarzyskiego świata, w którym gwarantowana jest dobra zabawa. To marka dla ludzi młodych duchem, którzy lubią dobrze się bawić.” – informuje Magdalena Majewska Junior Brand Manager marki Absolwent.

Badania konsumenckie wykazały, że nowa butelka spotkała się z entuzjastycznym przyjęciem wśród grupy docelowej. Ponad 90% respondentó oceniło pozytywnie nową butelkę, a jednocześnie zgodnie z wartościami, które komunikuje marka. „Widać, że jest to produkt imprezowy i można się przy nim na pewno dobrze bawić. Fajna nowoczesna butelka, prosta i elegancka, ale też bardzo męska i nie taka nadęta” – skomentował jeden z badanych.

Absolwenta wprowadzono na rynek w 1995 roku. Już po dwóch latach od jego pojawienia się stał się największą marką na rynku wódek czystych w Polsce. Obecnie należy do najchętniej kupowanych wódek czystych. Także pod względem znajomości wśród konsumentów Absolwent ma się czym pochwalić, jego świadomość wynosi aż 60%. „Absolwent w opinii detalistów określany jest jako produkt, który musi być na półce, posiada największą grupę konsumentów oraz stuprocentową dystrybucję – fakty mówią same za siebie. ” – dodaje Henryk Wnorowski Prezes Polmosu Białystok należącego do Grupy CEDC.

Wprowadzenie nowej butelki będą wspierać materiały reklamowe, a także aktywności w sklepach pod hasłem „Wyższa Szkoła Imprezowania”. W jej ramach zobaczymy m.in. niepowtarzalne Absolwentki, które pokażą, co oznacza „dobra zabawa”. Za kampanię relaunchową i kreację materiałów POS odpowiedzialna jest agencja Hossa Advertising, za działania PR dla marki Absolwent odpowiada Q&A Consulting.

Dostępne opakowania:

Butelka 0,5l – cena ok. 18 PLN
Butelka 0,7l – cena ok. 25 PLN

Dodatkowe informacje:

CEDC jest największym producentem wódki w Polsce. Produkuje m.in.: takie marki wódek jak Absolwent, Żubrówka, Bols, Soplica i Palace. CEDC eksportuje obecnie Żubrówkę na wiele światowych rynków, włącznie ze Stanami Zjednoczonymi, Anglią, Francją i Japonią. CEDC produkuje i dystrybuuje również markę Royal Vodka, która jest najlepiej sprzedającą się wódką na Węgrzech oraz produkuje wódkę Parliament, będącą wiodącą wódką z segmentu sub-premium w Rosji. CEDC posiada również udziały w Grupie Russian Alcohol, która produkuje markę wódki Zielenaja Marka, będącą numerem jeden w sprzedaży w Rosji, a także markę wódki Zhuravli, będącą inną najlepiej sprzedającą się wódką z segmentu sub-premium w Rosji.
Źródło: ''