Odpowiedzialne projektowanie opakowań, to temat warsztatów otwierających cykl Masterclass Zakopane, którego celem są twórcze spotkania z autorytetami branży designu, fotografii, nowych mediów i filmu.


Kursy mistrzowskie, to „jaskółka” przyszłorocznego festiwalu Promotion of Dreams, zaplanowanego na 26 - 29 maja 2011. Festiwal designu i ekologii toczyć się będzie wokół tematu opakowania – najbardziej powszechnego i najmniej docenianego wytworu cywilizacji.

Program wypełnią warsztaty, spotkania, seminaria naukowe. Ważną częścią imprezy są ogłoszone już teraz konkursy dla młodych projektantów i fotografików, z przewidzianą pulą nagród w wysokości 100 000 dolarów, którą rozdysponuje międzynarodowe jury (szczegóły na www.promotionofdreams.com) .

Zakopane, to dawna kolebka awangardy, tu powstawały dzieła Witkacego i Hasiora, to idealne miejsce do twórczej pracy i wzajemnych inspiracji – mówi Janusz Kaniewski, designer, który poprowadzi pierwszy workshop z cyklu Masterclass, a także przewodniczyć będzie jury konkursowemu przyszłorocznego festiwalu. Autor nowego logo Fiata, uznawany za jedno z najgorętszych nazwisk wśród europejskich projektantów młodego pokolenia mówić będzie o „sustainable design” – świadomym projektowaniu i jego wpływie na zadowolenie konsumenta.

Spotkanie z Januszem Kaniewskim odbędzie się w dniach 24-26 czerwca 2010 w Zakopanem.

Kontakt i więcej informacji:
Dorota Gładkowska-Jarmuż (EN, PL)
PR Manager
Promotion of Dreams Foundation
T: (+48 56) 652 79 44
Źródło: ''