Data publikacji: .    Data aktualizacji: 2009-12-15

Marketing bez tajemnic to seria praktycznych poradników dających pogłębioną znajomość poszczególnych dziedzin marketingu. Autorzy - opierając się na rozwiązaniach sprawdzonych w praktyce - podali w każdej książce serii zasady postępowania przy rozwiązywaniu konkretnych problemów związanych z działaniem na rynku.

Opakowanie jako instrument marketingu - seria: Marketing bez tajemnic
Seria jest adresowana do biznesmenów, menedżerów firm, osób działających na własny rachunek, studentów wyższych uczelni wszystkich typów oraz uczestników kursów i szkoleń menedżerskich.
W warunkach obfitości towarów cena produktu i jego użyteczność nie są jedynymi kryteriami wartościowania produktów i motywem ich zakupu. Zjawisko przekształcania się wrażeń wywołanych przez opakowanie w wyobrażenie o produkcie oraz potrzeba wyróżnienia danego produktu spośród masy towarów oferowanych do wyboru konsumentom nadały opakowaniom znaczenie podstawowego środka promocji i intensyfikacji sprzedaży. W książce Autor przedstawia funkcje opakowań z punktu widzenia strategii marketingowej, relacje "produkt, cena, dystrybucja i promocja a opakowanie", programy rozwoju opakowań, zasady ich projektowania oraz społeczne, ekonomiczne i prawne aspekty opakowań.

Colin F. Hales
cena: 16,72 zł
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne / ISBN: PWE90211111803 / (1998) Miękka oprawa (stron 156)
Źródło: ''

Komentarze