Perły wsród opakowan 2008 - Zgłoszenia do ART OF PACKAGING
Zgłoszenia do trzeciej edycji Ogólnopolskiego Konkursu ART OF PACKAGING trwają. Ostateczny termin nadsyłania opakowań oraz projektów i prototypów został przesunięty do 31 stycznia 2009 roku.
Przypominamy, że w edycji ART OF PACKAGING 2008 – Professional przyjmujemy opakowania wraz z zawartością w następujących kategoriach:
• Opakowanie zdrowia i urody (kosmetyk, parafarmaceutyk)
• Opakowanie pragnienia (napoje i alkohole)
• Opakowanie smaku (spożywcze)
• Opakowanie pierwiastków (dla branży chemicznej)
• Kategoria otwarta (opakowanie codzienne, niecodzienne, inne)
Natomiast w edycji ART OF PACKAGING 2008 – Debiuty przyjmujemy projekty i prototypy opakowań w kategoriach:
• Opakowanie life style (dla dóbr ekskluzywnych)
• Opakowanie wstydliwe
• Opakowanie w ruchu (w transporcie)
• Opakowanie smakowite (dla żywności, napojów)
• Opakowanie na miarę (dla odzieży)
• Opakowanie brzdąc (dla dzieci)
• Opakowanie free style (dowolne)
Zgłoszenie udziału w Konkursie jest bezpłatne.
Organizatorem ART OF PACKAGING jest miesięcznik branżowy PACKAGING POLSKA, wydawany przez firme European Media Group Sp. z o.o.
Adres nadsyłania zgłoszeń:
European Media Group Sp. z o.o.
Biuro Konkursu ART OF PACKAGING
ul. Fredry 1/18
61-701 Poznań
Informacje dodatkowe o Konkursie:
O ART OF PACKAGING:
ART OF PACKAGING – DEBIUTY i ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL to dwa Konkursy w ramach edycji ART OF PACKAGING 2008. Idea i cel sa te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania.
Konkurs ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością, będącą jego nieodłącznym elementem.
ART OF PACKAGING - DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna (student lub absolwent uczelni), która zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.
Do 31 stycznia 2009 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygniecie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się 23 lutego (poniedziałek) podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.
Więcej na www.artofpackaging.pl
Źródło: ''
• Opakowanie zdrowia i urody (kosmetyk, parafarmaceutyk)
• Opakowanie pragnienia (napoje i alkohole)
• Opakowanie smaku (spożywcze)
• Opakowanie pierwiastków (dla branży chemicznej)
• Kategoria otwarta (opakowanie codzienne, niecodzienne, inne)
Natomiast w edycji ART OF PACKAGING 2008 – Debiuty przyjmujemy projekty i prototypy opakowań w kategoriach:
• Opakowanie life style (dla dóbr ekskluzywnych)
• Opakowanie wstydliwe
• Opakowanie w ruchu (w transporcie)
• Opakowanie smakowite (dla żywności, napojów)
• Opakowanie na miarę (dla odzieży)
• Opakowanie brzdąc (dla dzieci)
• Opakowanie free style (dowolne)
Zgłoszenie udziału w Konkursie jest bezpłatne.
Organizatorem ART OF PACKAGING jest miesięcznik branżowy PACKAGING POLSKA, wydawany przez firme European Media Group Sp. z o.o.
Adres nadsyłania zgłoszeń:
European Media Group Sp. z o.o.
Biuro Konkursu ART OF PACKAGING
ul. Fredry 1/18
61-701 Poznań
Informacje dodatkowe o Konkursie:
O ART OF PACKAGING:
ART OF PACKAGING – DEBIUTY i ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL to dwa Konkursy w ramach edycji ART OF PACKAGING 2008. Idea i cel sa te same - prezentować i nagradzać ciekawie zaprojektowane, designerskie, funkcjonalne i trafnie dobrane opakowania.
Konkurs ART OF PACKAGING – PROFESSIONAL jest całkowicie obiektywny, stworzony z myślą o rodzimym rynku. Nagradzający twórcze, designerskie, innowacyjne, marketingowe, technologiczne i przede wszystkim funkcjonalne rozwiązania, zaspokajające gusta coraz bardziej wybrednych konsumentów. To konkurs na najlepsze opakowanie komercyjne istniejące już na rynku. W konkursie może wziąć udział właściciel, producent lub projektant opakowania. Oceniane jest opakowanie z zawartością, będącą jego nieodłącznym elementem.
ART OF PACKAGING - DEBIUTY. To edycja dla debiutantów - nagradzająca twórców pomysłów na opakowanie, które jeszcze nie istnieje. W konkursie może wziąć udział każda osoba fizyczna (student lub absolwent uczelni), która zaprojektowała oraz wykonała prototyp opakowania, nie wykorzystywanego w celach komercyjnych.
Do 31 stycznia 2009 roku można zgłaszać swoje produkty i projekty. Rozstrzygniecie obu Konkursów i wręczenie nagród odbędzie się 23 lutego (poniedziałek) podczas Wielkiej Gali Finałowej w Poznaniu. Wtedy to jury ogłosi wyniki swoich obrad, a zwycięzcy otrzymają statuetki - za te najbardziej błyszczące perły wyłonione wśród opakowań.
Więcej na www.artofpackaging.pl
Źródło: ''