Carlsberg wprowadza na rynek nowe opakowanie. Bezpośrednim powodem tego działania są dwie szczególnie ważne dla piłkarskiego świata imprezy. Majowy Finał Pucharu UEFA, który Carlsberg sponsorował, a także sierpniowy Finał Super Pucharu UEFA, którego jest organizatorem.

Piłkarska puszka Carlsberga to propozycja w limitowanej serii. Znajduje się na niej logo obu sportowych wydarzeń, ale elementem zwracającym szczególną uwagę są zastosowane na opakowaniu tłoczenia. Zielona puszka ma w centralnym miejscu wytłoczony wizerunek futbolowej piłki z logo Carlsberga. Tłem dla niej jest, także tłoczona, bramkowa siatka. Wejście piłkarskiej serii wspierane będzie całą gamą materiałów reklamowych sklepach.

Źródło: ''

Komentarze

  • nowa puszka Carlsberg

    Bardzo oryginalna puszka, przyciaga wzrok. Ja lubię to piwo, natomiast moi znjomi częściej wybieraja to piwo, bo ma fajne opakowanie.