Coca-Cola rozpoczyna innowacyjną kampanię sprzedażową, w której jedno z kultowych logo na puszkach i butelkach napoju zostało zastąpione najczęściej używanymi w Polsce imionami, pseudonimami i pieszczotliwymi określeniami.

PODZIEL SIĘ RADOŚCIĄ! COCA-COLA, TY I ...
Nowe opakowania COCA-COLA
- Choć Coca-Cola to marka ikona jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania. Chcemy pozytywnie zaskakiwać naszych konsumentów i sprawiać, żeby obcowanie z Coca-Colą dawało im wiele radości i dobrej zabawy. Liczymy na to, że puszki i butelki z imionami będą przebojem tego lata. Skomplikowanym obszarem w tym projekcie były działania produkcyjno-logistyczne, aby sprawnie i na czas zamienić w sklepach tradycyjne opakowania Coca-Coli na jej kreatywną odsłonę. - podkreśla Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Nowe opakowania COCA-COLA]Pod hasłem „Podziel się radością“ rozpoczyna się innowacyjna kampania sprzedażowa marki Coca-Cola. Po raz pierwszy w historii firmy jedno z kultowych logo znajdujących się na opakowaniu na cztery miesiące zostanie zastąpione... popularnymi imionami i pseudonimami, m.in. Kasia, Marek, Tomek, Mistrz, Skarb lub Misio. Każdy znajdzie coś dla siebie i bliskiej osoby. Wszystko zgodnie z filozofią marki, aby dzielić się radością i optymizmem oraz zbliżać ludzi do siebie. Akcję wspierają liczne działania w handlu tradycyjnym i nowoczesnym.

Celem kampanii jest umożliwienie konsumentom przekazywania sobie nawzajem dużej dawki pozytywnych emocji a także ułatwienie relacji międzyludzkich. Personalizowane puszki i butelki Coca-Coli wręczane z uśmiechem z pewnością przełamią lody między nieznajomymi np. podczas wakacji, w trakcie koncertu lub imprezy, odnowią dawne znajomości oraz jeszcze mocniej zbliżą do siebie przyjaciół i bliskich. Praktycznie każdy konsument będzie mógł znaleźć butelkę ze swoim imieniem lub imieniem bliskich osób. Na opakowaniach Coca-Coli znajduje się ponad 150 najpopularniejszych w Polsce imion, które używane są przez blisko 90% osób w wieku od 12 do 29 lat. W procesie druku etykiet imiona były nanoszone losowo, proporcjonalnie do częstotliwości występowaniach ich w polskim społeczeństwie.

- Choć Coca-Cola to marka ikona jesteśmy otwarci na kreatywne rozwiązania. Chcemy pozytywnie zaskakiwać naszych konsumentów i sprawiać, żeby obcowanie z Coca-Colą dawało im wiele radości i dobrej zabawy. Liczymy na to, że puszki i butelki z imionami będą przebojem tego lata. Skomplikowanym obszarem w tym projekcie były działania produkcyjno-logistyczne, aby sprawnie i na czas zamienić w sklepach tradycyjne opakowania Coca-Coli na jej kreatywną odsłonę. - podkreśla Alicja Jelec, odpowiadająca za markę Coca-Cola w Coca-Cola Poland Services.

Nowa kampania Coca-Cola zaplanowana jest na okres od 6 maja do połowy sierpnia 2013 i otrzyma silne wsparcie w wybranych kanałach sprzedaży tradycyjnej i nowoczesnej. Będą to m.in. promocje oraz materiały POS. Coca-Cola przeprowadzi również liczne działania skierowane do konsumentów, np. sampling oraz wiele ogólnopolskich imprez. Zwieńczeniem kampanii będzie Coke Live Music Festival (Kraków, 9-10 sierpnia).

Innowacyjnym i najważniejszym elementem kampanii „Podziel się radością” są unikalne opakowania Coca-Cola: puszka 330ml, butelka 500ml i dostępna od 1 lipca butelka o pojemności 1l. Sugerowane ceny to odpowiednio: 1,99 PLN, 3,19 PLN i 4,19 PLN.

Kampania wykorzystuje wiele kanałów komunikacji, między innymi: telewizję, działania digital, media społecznościowe, blogosferę, interaktywne formaty outdoor’owe. Przygotowanie spotu reklamowego powierzono agencji McCann, media cyfrowe i społecznościowe agencjom K2 Internet i Next, media zakupił dom mediowy Starcom zaś za działania public relations odpowiada Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants.

Zachęcamy do obejrzenia kreatywnego filmu Coca-Cola: https://www.youtube.com/watch?v=prGofMpO8zg

Więcej na profilu Facebook.

Nowe puszki COCA-COLI Nowe puszki COCA-COLI Nowe puszki COCA-COLI

****

O FIRMACH Z SYSTEMU COCA-COLA:

System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services Sp. z o.o. oraz Coca-Cola HBC Polska. Coca-Cola Poland Services to spółka-córka The Coca-Cola Company, właściciela wiodących marek napojów bezalkoholowych, obecnych w ponad 200 krajach świata. Coca- Cola HBC Polska to oddział Coca-Cola Hellenic Bottling Company, będącej pod względem sprzedaży drugim na świecie rozlewcą napojów The Coca-Cola Company, docierającym do ponad 560 milionów konsumentów. Wśród marek firm dostępnych na naszym rynku figurują: Coca-Cola, Coca-Cola light, Coca-Cola Zero, Cherry Coke, Fanta, Sprite, Lift, Kinley Tonic, napój izotoniczny Powerade, soki, nektary i napoje owocowe Cappy, naturalna woda źródlana Kropla Beskidu i woda mineralna Multivita z ujęcia Kropla Minerałów, napój energetyzujący Burn oraz herbaty mrożone Nestea. Firmy z systemu Coca-Cola są liderem na polskim rynku napojów bezalkoholowych i zatrudniają ponad 2 700 osób. Od 1991 r. firmy te zainwestowały w Polsce ponad 500 milionów dolarów.


DODATKOWE INFORMACJE:

Coca-Cola Poland Services:
Beata Ptaszyńska-Jedynak
Kierownik ds. kontaktów zewnętrznych i komunikacji
Tel.: +48 602 411 680, 22 579 68 97
e-mail : bjedynak@coca-cola.com

Rc2 Raczkiewicz Chenczke Consultants:
Agata Kalińska
Brand Communication Director
Tel.: +48 507 000 833
e-mail: agata.kalinska@rc2.pl


Źródło: ''