Kiedy Kompania Piwowarska, wiodący producent piwa, postanowił wystartować z drugą edycją kampanii na rzecz zagrożonych gatunków, zwrócił się do Grupy CANPACK, aby wyprodukowała puszki, które jeszcze mocniej przysłużą się tej sprawie. Chcąc pokazać skalę zagrożenia wybranych gatunków w Puszczy Białowieskiej, Kompania Piwowarska zastąpiła wizerunek żubra na swoim popularnym piwie grafikami pięciu innych zwierząt: niedźwiedzia, wilka, rysia, orła i sóweczki. Technologia QUADROMIX oferowana przez Grupę CANPACK umożliwiła Kompanii Piwowarskiej stworzenie pięciu oddzielnych projektów puszek w jednej serii produkcyjnej.

puszki żubr zwierzęta

Zastępując ikoniczne logo na piwie Żubr, Kompania Piwowarska wykorzystała siłę swojej marki, aby podnieść świadomość na temat zagrożonych gatunków – mówi Stephen McAneny, CCO Grupy CANPACK. Kampania przygotowana przez Kompanię Piwowarską nie tylko podkreśliła zaangażowanie firmy w tematy środowiskowe, ale także zainspirowała konsumentów do refleksji. Kampania ta jest kolejnym przykładem, jak bezkonkurencyjna technologia QUADROMIX oferowana przez Grupę CANPACK, umożliwia firmom lepsze wykorzystanie storytellingu w swoich działaniach promocyjnych.

Idea akcji wywodzi się wprost z DNA marki. Żubr, będący Strażnikiem Puszczy, dba o wszystkich jego mieszkańców i przywraca harmonię, gdy jest ona zagrożona. Naszą intencją, już kolejny raz, było uświadomienie Polakom jak bardzo zagrożone są niektóre gatunki i sprawienie, żeby cieszyły się coraz większym uznaniem i sympatią. - mówi Radosław Czapczyk z Kompanii Piwowarskiej. Dzięki technologii QUADROMIX Grupy CANPACK byliśmy w stanie stworzyć limitowaną kolekcję puszek, które z jednej strony zwracają uwagę konsumenta, a z drugiej rzucają światło na tak ważną dziś społecznie sprawę.