RPC: Nowe opakowania do zup
Zupy produkowane dla Co-op przez Pasta Reale Ltd nie zawierają sztucznych dodatków i oferowane są w różnych naturalnych smakach. Jesienia 2006 r. z wielkim powodzeniem odnowiono wizerunek serii, osiągając trzykrotny wzrost sprzedaży, a grupa Co-op postanowiła zwiększyć jeszcze ten sukces, odświeżając produkt dodatkowo przez wprowadzenie w styczniu 2008 r. nowego opakowania i etykiet.

Grupa Co-op opracowała jednocześnie nowe etykiety, aby wzmocnić wizerunek swojej marki produktów chłodzonych. Firma Pasta Reale stosowała już dawniej etykiety IML, ale uznała, ze etykietowanie po formowaniu oferuje w tym wypadku większą elastyczność.
„Przechodząc na ten system, oszczędzamy na kosztach magazynowania i zmniejszamy marnotrawstwo opakowań, ponieważ nie musimy przechowywać wstępnie zadrukowanych pojemników” – wyjaśnił Nick Bertenshaw, dyrektor ds. klientów krajowych w Pasta Reale odpowiedzialny za współpracę z Co-operative. „Efektywna logistyka zależy wiec od współpracy z solidnym dostawcą opakowań, który potrafi zapewnić dostawy na zadanie, a wspaniała obsługa oferowana przez RPC Blackburn w przeszłości daje nam pewność, że osiągniemy nasze zamierzenia”.
Źródło: RPC
Źródło: ''