Szukaj Zielonego to hasło ostatniej kampanii promocyjnej mleka Sielska Dolina z TURKA i już druga akcja zorganizowana we współpracy z firmami Imperial Entertainment – dystrybutora filmowego oraz The Walt Disney Company.

Promocja mleka UHT połączona z premierą filmu video "Potwory i Spółka"- to jedna z niewielu polskich "mlecznych kampanii", która skierowana została bezpośrednio do dzieci (6-12 lat). Specjalnie do celów promocji wspólnie z agencją reklamową Vert przygotowano projekty nowych kolorowych opakowań. Produkcją kartonów zajęła się firma Tetra Pack.



Kartony różnią się wizualnie od standardowych opakowań - tym samym przyciągają uwagę nie tylko najmłodszych. Kolorowe bajkowe stwory sprawiają wrażenie na tyle sympatycznych, że trudno nie kupić produktu – tym bardziej że szczęśliwi nabywcy 2013 kartonów napełnionych zielonym mlekiem o smaku melonowym mają szansę na wygranie ciekawych nagród.

Gratulujemy pomysłu!
Źródło: ''

Komentarze

  • ozdoba stołu

    Zdecydowanie zgadzam się z przedmówcą. Dodatkowo teraz nie wstydzę się postawić takiego opakowania prosto na stole (nie przelewając do dzbanka). Tak ciekawe opakowanie daje mi możliwość zabawiania dziecka przy śniadaniu lub staje się inspiracją do opowiedzenia jej jakiejś historyjki inspirowanej postaciami z opakowania. Więcej artyzmu i odwagi na opakowaniach jeszcze nikomu nie zaszkodziło. Zdecydowanie jestem za. Konsumentka