Studio DN Design Group zaprojektowało opakowania edycji specjalnej pysznych kisieli z owocami Słodka Chwila. Na rynku królują już desery, które odpowiadają pięciu słodkim emocjom – radości, szczęściu, harmonii, relaksowi i energii.

Słodka Chwila w nowej szacie graficznej
Limitowana edycja Słodkiej Chwili to oryginalna szata graficzna opakowań, wywołująca skojarzenia z poszczególnymi emocjami i stanami ducha. Charakterystyczny logotyp Słodkiej Chwili został odświeżony i unowocześniony. Nowe opakowania kuszą soczystym kodowaniem kolorystycznym, odpowiednim dla każdej emocji i przyjemnymi dla oka wizualizacjami owoców. Wykorzystane w projekcie elementy ornamentów uatrakcyjniają opakowania i nadają im indywidualny charakter. Dodatkową zabawę gwarantują naklejki z niespodzianką, umieszczone na wszystkich opakowaniach.

Źródło: ''