Data publikacji: .    Data aktualizacji: 2009-12-15

Słownik angielsko-polski z indeksem angielskim zawiera ponad 6 5000 haseł i zwrotów, dotyczących wszystkich aspektów wiążących się z tą ważną dziedziną biznesu we współczesnym świecie.

Słownik marketingu
Dobór słownictwa uwzględnia m.in. takie zagadnienia jak: różne formy reklamy, techniki sprzedaży, badania rynku czy terminy związane z opakowaniami. Jakość słownika zwiększają umieszczone w nim autentyczne cytaty z prasy fachowej całego świata, które pokazują jak używa się języka angielskiego w tej sferze.

Autor: A. Ivanovic, P.H. Collin, J.Słupski
cena: 43 zł
wydawnictwo: Wilga, 2000
Seria : Biblioteka Profesjonalisty
ISBN: 83-7156-512-7
liczba stron: 306
wymiary: 135 x 205 mm
okładka twarda
Źródło: ''