Piwo KARMI rozpoczyna sezon awangardowo. Pojawia się w opakowaniu, jakiego jeszcze nigdy nie stosowano i nie kojarzono z rynkiem piwnym - w małej, smukłej, aluminiowej puszce o pojemności 0,25 - jest to najświeższa propozycja dla miłośniczek karmelowego napoju.

Puszka Slim jest dostosowana do drobnych kobiecych dłoni i damskich torebek. To nowoczesne opakowanie zachowało wszystkie charakterystyczne dla marki elementy graficzne, do tej pory eksponowane na butelkach 0,33l i 0,55l - to samo hasło reklamowe i ta sama złotawa kolorystyka.

Projekt puszki slim przygotowała agencja Wilk Studio. Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi. Agencją zamawiającą media jest Universal McCann.

Źródło: ''

Komentarze

  • hmmm..?

    To nie jest rewelacja, żadna nowość?! design puszki wyssany z napojów energetycznych, jedynie szata graficzna karmi. Przepraszam ale sam jak bym sie "zakręcił" zrobiłbym cos podobnego dla karmi a szate graficzną mógłbym wykonac bardziej atrakcyjnieszą, a nie powielać elementy które się już przejadły

  • extra pomysł a i wygląd kuszący ... jednak nie zdradzę mojego jasnego :)