Sól Emska – stosowana od 100 lat, po raz pierwszy w stylowym opakowaniu autorstwa mamastudio
Sól Emska to tradycyjne remedium stosowane od pokoleń na ból gardła i kaszel. Teraz, dzięki nowemu opakowaniu zaprojektowanemu przez mamastudio, Sól Emska ma szansę wyjścia z cienia domowej apteczki. Nadszedł czas, by dumnie zaprezentować nową szatę. Graficzną.


„Kluczowym elementem opakowania zaprojektowanego przez mamastudio jest pejzaż – idylliczna, bajkowa kraina, czyli domniemane miejsce pochodzenia soli. Na uwagę zasługuje również prostota i czystość designu, dzięki czemu produkt łatwo zauważyć i zapamiętać” - powiedział Piotr Ręczajski, dyrektor strategiczny mamastudio.
Dystrybucja Soli Emskiej w nowym opakowaniu rozpoczęła się w lipcu b.r.
mamastudio ma bogate doświadczenie w projektowaniu opakowań. W portfolio firmy znajdują się m.in. opakowania dla marek: BioTech, Plusssz Up, Zelmer, Absolut, Beefeater, Malibu&Wyborowa oraz Książ.
mamastudio – niezależne studio brand design specjalizujące się w tworzeniu kompleksowych systemów identyfikacji wizualnej, budowaniu marek (branding, naming, corporate identity, opakowania). mamastudio zrealizowało projekty, m.in. dla: Carlsberg, Wyborowa, TVN, TVP1, HBO, Canal+, NBP, Gazeta Wyborcza, jak i wielu innych. mamastudi o jest także inicjatorem i organizatorem wydarzeń o charakterze kulturalnym, m.in. Bar Mleczny - pokazywana we Francji instalacja-replika baru mlecznego, nagrodzona Kreaturą 2010. Firma istnieje od 2001 roku i ma siedzibę w Warszawie.
Źródło: ''