Soul and Mind Opakowania dla nowej marki Castoramy
Sieć hipermarketów budowlanych Castorama Polska Sp. z o.o. wprowadza nową markę własną Form. W ramach trwającej od ponad trzech lat współpracy agencja Soul and Mind Opakowania zaprojektuje layouty opakowań wszystkich produktów nowej marki.

Współpraca pomiędzy firmą Castorama Polska Sp. z o.o. i Soul and Mind trwa od ponad trzech lat. W tym okresie agencja odpowiedzialna była za projekty opakowań dla produktów marki własnej Casto. Soul and Mind współpracowała również z siecią Castorama przy wprowadzaniu systemu identyfikacji produktów, usprawniającego proces zakupowy.
Soul and Mind istnieje na rynku od 1994, roku najpierw jako agencja reklamowa, a następnie w 2002 roku jako grupa firm. Obecnie w firmie pracuje 25 osób.
W skład grupy wchodzą trzy firmy:
- Soul and Mind Opakowania
- Soul and Mind Agencja Reklamowa
- Soul and Mind Multimedia
Firma Opakowania jest ekspertem w projektowaniu opakowań ze szczególnym zwróceniem uwagi na strategiczne podejście w tworzeniu opakowań i kreatywność agencji. Firma specjalizuje się w projektowaniu opakowań produktów konsumpcyjnych oraz opakowań strukturalnych.
Kluczowi klienci agencji Opakowania to m.in.: Mokate Sp. z o.o., Sokołów S.A., Sokpol Sp. z o.o., Kompania Piwowarska S.A.,Top 2000 Hamelin Sp. z o.o., Jutrzenka S.A., Herbapol Poznań S.A., Hygienika Euro Cristal S.A.
Źródło: ''