Grupa RAJA, lider w dystrybucji opakowań, materiałów eksploatacyjnych i wyposażenia firm, poinformowała właśnie, że jej 15 spółek europejskich, funkcjonujących dotychczas pod nazwą Rajapack, jednoczy się pod wspólną marką RAJA. Od dziś oddział Rajapack Polska, wraz z 14 pozostałymi europejskimi spółkami należącymi do grupy, będzie funkcjonował pod wspólną marką RAJA. Zmiana ta ma przyczynić się do zwiększenia rozpoznawalności marki wśród klientów w całej Europie i potwierdza dynamiczny rozwój grupy.

Francuska Grupa RAJA od 65 lat oferuje szeroki wachlarz produktów w dziedzinie rozwiązań opakowaniowych, asortymentu do transportu, magazynowania, wyposażenia warsztatu, konserwacji, higieny, ochrony osobistej, materiałów biurowych, mebli i wyposażenia sklepów dla firm wszystkich wielkości i branż w całej Europie. Jest obecna w 18 krajach, zatrudniając łącznie 1 900 pracowników. W 2018 r. grupa świadczyła usługi na rzecz 420 000 klientów, osiagając obroty na poziomie 631 mln euro, co czyni ją europejskim liderem na rynku opakowań. 

 

Europejska marka

15 spółek europejskich z siedzibami w Belgii, Holandii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Austrii, Włoszech, Czechach, Szwajcarii, Norwegii, Polsce, Danii, Szwecji, Portugalii oraz Słowacji do tej pory prowadziło swoją działalność pod nazwą Rajapack. Z początkiem września Grupa RAJA ogłosiła zjednoczenie nazw wymienionych spółek, dzięki czemu wszystkie działają już pod wspólną marką RAJA. Grupa zapewnia, że zmiana nie spowoduje żadnych niedogodności dla klientów.

– Marka RAJA to złożona naszym klientom obietnica najwyższej jakości produktów i usług, bliskiej relacji z klientem oraz naszego zaangażowania w kwestie środowiskowe i społeczne – mówi Danièle Kapel-Marcovici, Prezes i Dyrektor Generalny Grupy RAJA. 

W Polsce marka jest obecna od 2010 r. i aktualnie w swojej siedzibie w Warszawie zatrudnionych jest ponad 40 pracowników. Polski oddział poza rynkiem własnym, zaopatruje także Czechy i Słowację.

– Jako RAJA Polska należymy do Grupy RAJA, której strategia koncentruje się na kliencie. Będziemy nadal rozwijać nasz udział rynkowy i z dużym optymizmem patrzymy w przyszłość – mówi Jarosław Kamiński, Dyrektor Generalny RAJA Polska. 

 

Ambitne cele biznesowe i obiecujące perspektywy na rok 2019 

W 2019 r. grupa RAJA konsekwentnie kontynuuje strategię rozwoju wielokanałowego w całej Europie.

– Pragniemy oferować klientom coraz więcej innowacyjnych, spersonalizowanych i ekologicznych rozwiązań. Wzmacniamy naszą ofertę produktową, system logistyczny i organizację, aby osiągnąć założone cele w zakresie wzrostu i rentowności. Inwestycje pozwolą nam wygenerować obroty na poziomie ok. 690 mln euro w 2019 r. – zapowiada Kapel-Marcovici. 

Są to ambitne cele, które zostaną zrealizowane poprzez rozwój segmentu Kluczowych Klientów, w szczególności w prężnie rozwijającym się sektorze e-commerce oraz poprzez inwestycje w cyfryzację i wzmocnienie systemu logistycznego. Jednym z działań świadczących o dynamicznym rozwoju Grupy RAJA jest nabycie spółek STAPLES Solutions we Francji, Włoszech i Hiszpanii, dzięki któremu zajmie kluczową pozycję na dwóch głównych rynkach dystrybucji B2B: artykułów i mebli biurowych oraz produktów konserwacji i utrzymywania czystości.

– W ciągu 65 lat nasza grupa znacznie się rozwinęła, pozostając od momentu jej utworzenia, wierną duchowi przedsiębiorczości i kultury obsługi klienta. Nabycie spółek STAPLES Solutions jest największą transakcją zewnętrznego rozwoju naszej grupy. Dążymy do wdrożenia strategii globalnej współpracy biznesowej i intensyfikacji działań w całej Europie – informuje Danièle Kapel-Marcovici. 

Transakcja zostanie sfinalizowana w październiku po uzyskaniu oficjalnego zatwierdzenia i zakończeniu konsultacji z przedstawicielami pracowników.

 

O Grupie RAJA

Grupa RAJA to europejski lider w dystrybucji opakowań, wyposażenia i urządzeń dla przedsiębiorstw. Za pośrednictwem swoich 21 spółek w 18 państwach RAJA oferuje największy wybór produktów do pakowania w Europie oraz szeroki asortyment produktów magazynowych, warsztatowych, higienicznych, ochrony indywidualnej, jak również zaopatrzenia biur i sklepów detalicznych. W 2018 r. Grupa osiągnęła obroty w wysokości 631 mln euro, zatrudniając ponad 1900 pracowników. 

siedziba Grupa RAJA
 Grupa RAJA

 

 

O RAJA Polska

RAJA Polska jest obecna w Polsce od 2010 roku. Od 2014 roku mieści się w Warszawie, gdzie zajmuje 7500 mkw. powierzchni magazynowej i zatrudnia ponad 40 osób. RAJA Polska oferuje najszerszy wybór opakowań do wysyłki, ochrony, stabilizacji, zabezpieczania i przechowywania produktów oraz artykułów higienicznych, biurowych, opakowań ozdobnych, urządzeń do wyposażenia magazynu i stanowisk do pakowania z dostawą w 24h.

siedziba RAJA Polska
 RAJA Polska

 

Dowiedz się więcej o RAJA Polska

 

Źródło: RAJA Polska