Kisiele Dr.Oetker otrzymały nowe, bardziej apetyczne opakowania. Autorem wizualizacji jest Studio DN.

Głównym celem opracowania nowych opakowań było odmłodzenie i odświeżenie wizerunku, a także wyróżnienie kisieli Dr.Oetker spośród zróżnicowanej oferty konkurencyjnej. W wyniku wygranego przetargu prace powierzono firmie Studio DN. Ich zakres obejmował między innymi stworzenie nowego, wyróżniającego się brandu oraz apetycznych wizualizacji owoców i produktu znajdujących się na opakowaniu.

Charakterystycznym elementem nowego wizerunku pozostał niebieski kolor kod, który wyróżnia kisiele spośród innych deserów znajdujących się w ofercie firmy Dr. Oetker i tradycyjnie już był zarezerwowany dla tej grupy produktowej. W sumie opracowano 8 opakowań odpowiadających poszczególnym wariantom smakowym produktu.



Studio DN jest firmą projektową od 15 lat specjalizującą się w kreacji i strategii wizualnej marek produktowych i korporacyjnych. Oferta Studio DN obejmuje: kreację strategiczną, projektowanie opakowań i identyfikacji wizualnej, analizy, audyty tożsamości wizualnej marki, projektowanie materiałów wspierających sprzedaż. Studio DN pracowalo dotychczas między innymi dla: Bakoma, Bols, Carlsberg Okocim, Dr Oetker, Hestia, Polpharma, Kraft Foods Polska
Źródło: ''