22-23 czerwca 2010 r., Hotel Polonia Palace, Warszawa

Sympozjum

Jak przestawić biznes na ekologiczne torby


W programie m.in :
• Najlepsze praktyki w realizacji obowiązku odzysku opakowań przedstawi Agnieszka Jaworska ze Stowarzyszenia Eko-Pack
• Jak poprzez działania ekologiczne budować przewagę konkurencyjną podpowie Ewa Kowalska-Ocneanu, Ikea Retail
• Recykling czy biodegradowalność —kierunki rozwoju branży wskaże Hanna Żakowska, COBRO
• Jak budować ekologiczny przekaz przez opakowanie omówi Angelika Gromotka, Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej
• O przyszłości opakowania szklanego opowie Adam Pawełas, Carlsberg Polska
Dlaczego warto wziąć udział:
• Regulacji ekologicznych jest nie mniej niż podatkowych, jednak niewielu przedsiębiorców zdaje sobie sprawę, że podlegają wymogom ochrony środowiska. Nawet właściciele niewielkich firm mają do spełnienia szereg obowiązków. Wystarczy wytwarzać nieco odpadów, aby mieć obowiązki wynikające z przepisów ochrony środowiska. Tej tematyce poświęcimy dwa obszerne moduły
• Podczas Sympozjum przedstawimy najnowsze rozwiązania w produkcji materiałów przyjaznych środowisku naturalnemu. Powiemy jak je wykorzystywać w biznesie i jak tym samym budować świadomość ekologiczną klientów
• Zaproszeni prelegenci, praktycy z IKEA Reatail, Carlsberg, COBRO, REKOPOL, zajmujący się na co dzień tematyką rozwoju opakowań wskażą jak najlepiej zaprojektować „zielone opakowanie” oraz jakie obowiązki spoczywają na przedsiębiorcy przy gospodarowaniu odpadami mniej „zielonymi”
• Podczas dwudniowego spotkania będą mieli Państwo niepowtarzalną okazję by poszukać odpowiedzi na pytanie, czy poprzez działania ekologiczne można zbudować przewagę konkurencyjną przedsiębiorstwa —ta wiedza pozwoli Państwu na lepsze zaplanowanie i realizację skutecznej kampanii marketingowej

Kto powinien wziąć udział:
• Producenci i dostawcy opakowań z branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej i farmaceutycznej
• Producenci i dystrybutorzy surowców do produkcji opakowań
• Dyrektorzy i Kierownicy Działów Opakowań
• Dyrektorzy i Kierownicy ds. Środowiska
• Dyrektorzy i Kierownicy ds. Badań i Rozwoju
• Dyrektorzy Marketingu i Sprzedaży
• Dyrektorzy ds. Zakupów i Zaopatrzenia
• Dyrektorzy Handlowi
• Technolodzy
• Brand i Product Managerowie
• Agencje reklamowe i projektowe
• Graficy, Projektanci

Korzyści dla uczestników:
Poszukiwanie nowych materiałów służących do produkcji ekologicznych opakowań stało się odpowiedzią na oczekiwania współczesnego świata. Producenci nastawiają się na nowe rozwiązania, które pozwolą stworzyć opakowania bezpieczne dla środowiska, czyli ulegające biodegradacji lub dające się ponownie wykorzystać w drodze recyklingu.

W związku z tym, iż jest to o wiele łatwiejsze dziś niż kilkadziesiąt lat temu, opakowaniami ekologicznymi interesują się nie tylko więksi, ale i mniejsi producenci. Z drugiej strony opakowanie to jeden z najważniejszych elementów w zarządzaniu produktem i jako medium powinno spełniać oczekiwania klienta: być lekkie, poręczne i atrakcyjne wizualnie. Jak zatem sprawić by atrakcyjna stylistyka opakowania szła w parze z jego neutralnością dla środowiska? Jak wykorzystać nowoczesne, ekologiczne materiały i opakować nimi produkt w ten sposób, by krzyczał do Klienta: „Kup mnie, jestem przyjazny naturze”?
O tym dowiecie się Państwo podczas Sympozjum Eko — Packaging.

Szczegółowe informacje: http://www.informedia-polska.pl/pl/warsztaty/eko-packaging-sympozjum


Źródło: ''