W zeszłym roku w Moskwie w ramach trzeciej edycji konkursu Beverage Innovation Awards organizowanego przez Zenith International Publishing.

Do konkursu zgłoszono 120 produktów z 21 krajów, które oceniano w 10 kategoriach. Opakowania dla branży napojów przedstawiały firmy i organizacje, zarówno małe, jak i duże – od marek znanych na całym świecie po debiutantów, którzy budują niewielką niszę w tym sektorze rynku. W niektórych zgłoszeniach zwracano szczególną uwagę na nowe elementy, inne zmagały się z trudnościami związanymi z pojawieniem się na rynku.



Podejmując wyzwanie obniżenia ilości aluminium w opakowaniu, w ciągu ostatnich 18 miesięcy znacznie wzrosła popularność pouchy. Odpowiednie dla napojów dla dzieci (stworzone z myślą o szkolnych pojemnikach na drugie śniadanie) stanowią także „elastyczną” alternatywę dla energy drinków dla dorosłych. Pouche są jednym ze sposobów różnicowania marki, tworzą także nową kategorię i niszę, zwiększając możliwości ich zastosowań.

PouchLink to system opracowany przez Waterwerkz, przeznaczony do urządzeń wytwarzających napoje produkowane na bazie wody (wodę witaminizowaną, owocową, ice tea). Pouche są ze sobą połączone, pozwalając tym samym na gęste ułożenie w zwojach bezpośrednio umieszczanych w maszynie napełniającej. System zakłada napełnianie do 2000 pouchy 80 litrami syropu, co oznacza, że operator musi uzupełniać inwentarz rzadziej niż w tradycyjnym systemie.
Źródło: ''