Systemy zamknięć beczek do piwa
Odpowiednie zamknięcie beczek z piwem jest jednym z najważniejszych elementów zestawu opakowaniowego tego typu. Problem polega na tym, że napój – w tym przypadku piwo nie jest spożywane w krótkim okresie czasu ponieważ beczka ma pojemność więcej niż kilku litrów. Najczęściej jest opróżniana w ciągu kilku dni.

Firma Quadrant CMS (Creative Moulding & Systems) - www.quadrantcms.com dla browaru Heineken zaproponowała natomiast całkowicie tworzywowy system zamknięcia pod nazwą Draught Keg. Zaprojektowano go głównie do użytku domowego oraz do małych barów i restauracji.

Podstawowe elementy systemu Draught Keg - przed nałożeniem na beczkę są zapakowane w próżniowym woreczku
W systemie tym funkcjonuje metalowa beczka (uwzględniono tylko pięciolitrowe beczki) jednak pozostałe elementy zamknięcia i dozowania piwa (w sumie pięć elementów) są całkowicie wykonane z tworzywa (PP). System zamknięcia Quadrant CMS gwarantuje świeżość piwa przez około 30 dni bez utraty walorów smakowych piwa jeśli beczka oczywiście będzie przechowywana w lodówce. Tworzyw nie zmienia smaku piwa i nie zmienia swoich właściwości na skutek oddziaływani niskich temperatur.

System wyróżnia prostota obsługi otwarcie beczki polega na wbiciu zaworu w tworzywowy pierścień stanowiący zamknięcie beczki. Quadrant CMS gwarantuje oczywiście sterylność produkcji wszystkich elementów które maja kontakt z piwem. Ich dokładne wykonanie gwarantuje dużą szczelność układu.

Quadrant CMS gwarantuje oczywiście sterylność produkcji wszystkich elementów które mają kontakt z piwem - hala produkcyjna Quadrant CMS
Komentarze
CZEKOLADA. Błędy IG. Czekolada 70%. M. MONTIGNAC.
BH.210.
MOTTO: Błędy merytoryczne, czyli Indeks Glikemiczny.
CZEKOLADA GORZKA.
Autorzy diet w oparciu o IG interpretują, jakoby IG dotyczył węglowodanów, które spożyte przez człowieka podnoszą odpowiednio poziom cukru we krwi po spożyciu, co kwalifikuje dane produkty w kategoriach: na chudnięcie EW. szczuplenie, na utrzymanie wagi oraz na tzw. tycie.
I tu zauważamy w tabelach z tzw. IG ogromną ilość błędów, które w rzeczywistości są nieprawdą, zwłaszcza wobec ciekawych każdej diety otyłych mieszkańców naszej planety, a głównie błędem wobec chorych na cukrzycę.
Przykład: CZEKOLADA GORZKA, o zawartości kakao minimum 70% jest według tych piewców IG produktem na chudnięcie, z uwagi na ICH klasyfikację , jakoby IG takiej czekolady wynosiło około 22, czyli IG = 22.
PRAWDA rzeczywista wygląda jednak, oto tak: cukier zawarty w tej czekoladzie, pomijam toksyny i wolne rodniki, podnosi WYSOKO poziom cukru we krwi po spożyciu o ok. 42% wzrostu, a organizm odkładając trójglicerydy, po wydzieleniu się nadmiernej ilości insuliny z trzustki; WYNIK: mechanizm tych przemian tworzy OTYŁOŚĆ.
Dramatu dopełnia, ogromna MASA tłuszczów zawartych w czekoladzie, która odkłada się w komórkach tłuszczowych bezpośrednio jako tłuszcz tzw. składnik wysoko energetyczny.
Proces szybkiego tycia realizuje się skutecznie i trwale, co jest oczywiste.
Czekolada tak zakwalifikowana jest najlepszym przykładem na BRAK badań i kpinę z inteligencji ludzi, zwłaszcza osób chorych na cukrzycę, jakoby ten produkt można spożywać w cyklu chudnięcia i konsumpcji __NISKICH węglowodanów.
Gołym okiem widać, że Ci SPECJALIŚCI od IG, cynicznie i bezczelnie potwierdzają Nieprawdy BIOLOGICZNE, które sami głoszą OŚMIESZAJĄC się przy tym skutecznie.
__CZEKOLADA: to
35-40% cukru, biały lub brązowy spożywczy, jako energia zdecydowanie NEGATYWNA, bo plaga otyłości, i cukrzycy typu 2, 40% tłuszczu, nasycony to ten z mleka, i roślinny utwardzony tzw. TRANS !! Ekspresowe tycie. Czekolada dla ludzi myślących rozsądnie o swoim ZDROWIU, powinna być produktem zdecydowanie ZAKAZANYM !!
Fabryki SMAKU działające w zakresie propagowania tzw. ziarna kakaowego, wykazują skuteczny MARKETING, a jakże. Indianin z dżungli BRAZYLIJSKIEJ, wybierze zawsze to kakao fabryczne, chemicznie przygotowane, pełne szkodliwych toksyn, a dlaczego ? a no bo, SMACZNIEJSZE.
Odnośnie konsumpcji to ostanie słowo, co oczywiste należy zawsze do naszego lekarza rodzinnego.
R E F L E K S J A:
__INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze.
IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i biznes.
Zobacz też; NISKIE węglowodany, wg: IRL KRAKÓW.
__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
__ADRES_______: http://www.magdalirl.com.pl/
co to jest_
w srodku beczki jest jakis pojemnik wygladem przypominajacy dezodorant a jak sie potrzasnie to slychac pelno kuleczek w srodku